شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : روابط عمومي بازوي توانمند مديريت
دوشنبه، 28 مرداد 1392 - 20:10 کد خبر:4686

شارا- مشاور عالي توليت آستان مقدس احمدي و محمدي(ع) با تصريح اينكه روابط عمومي بازوي توانمند مديريت در انعكاس خواسته‌ها و مطالبات آستان مقدس است، گفت: روابط عمومي يك واحد تخصصي است و نقشي فراگير در اطلاع‌رساني و ارتباط بين زائران و آستان دارد.

به گزارش شارا به نقل از ايكنا، نمايندگي شاهچراغ(ع) سيده معصومه دستغيب، مشاور عالي توليت آستان مقدس احمدي و محمدي(ع) امروز دوشنبه، 28 مردادماه در جمع معاون پژوهشي و فناوري و مديريت و كاركنان روابط عمومي آستان مقدس با تصريح اينكه روابط عمومي بازوي توانمند مديريت در انعكاس خواسته‌ها و مطالبات آستان مقدس است، گفت: روابط عمومي يك واحد تخصصي است و نقشي فراگير در اطلاع‌رساني و ارتباط بين زائران و آستان دارد.

وي افزود: اروابط عمومي آستان مقدس احمدي و محمدي(ع) توانسته است خلاء بين آستان مقدس و مردم را با اقدامات انجام شده و رهنمودهاي توليت آستان رفع كنند.

دستغيب تصريح كرد: جايگاه روابط عمومي مي‌طلبد كه نسبت به پر كردن فضاهاي خالي و رصد كردن فعاليت‌ها اقدام كند و در اين راه بايد از تمام توان حوزه‌هاي معاونت و مديريت‌ها بهره جويد.

مشاور عالي توليت آستان مقدس احمدي و محمدي(ع) با تأكيد بر اينكه سيستم‌هاي اداري نبايد روابط عمومي را دست و پا بسته كند، گفت: حضور مستمر روابط عمومي در تمام برنامه‌ها، مراسم‌ها و همايش‌ها و آن‌چه در آستان مقدس اتفاق مي‌افتد الزامي است و بايد از پشتيباني تمامي مسئولان برخوردار باشد.

بنا بر اين گزارش، معاون فناوري اطلاعات آستان مقدس احمدي و محمدي(ع) نيز در اين جلسه با تشريح برنامه‌هاي مختلف آستان مقدس و انعكاس آن از طريق روابط عمومي خواستار ضابطه‌مندي، هماهنگي و تقويت اين مديريت شد.

يادآور مي‌شود،‌ علي‌رضا ابوالاحرار، مسئول روابط عمومي آستان مقدس احمدي و محمدي(ع) نيز در اين جلسه گزارشي اجمالي از فعاليت‌هاي 5 ماه گذشته را ارائه داد و هر يك از مسئولان واحدهاي اين مديريت نيازها، پيشنهادات و انتقادات خود را مطرح كردند.

منبع: شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران(شارا)
برگرفته از: http://www.iqna.ir/fars/news_detail.php?ProdID=1275204