درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 02:26   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا بدون بک‌لینک‌ زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است
  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی
  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود
  لینکدین پروفایل های جعلی کارمندان مرتبط با شرکت استخدام روابط‌عمومی را حذف می‌کند
  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی
  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است
  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»
  جذب و حفظ استعدادها در روابط‌عمومی: چالش‌ها و راه‌حل‌ها
  دبیرکل سازمان ملل خواستار ممنوعیت تبلیغات سوخت های فسیلی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4686صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 28 مرداد 1392 - 19:34
روابط عمومی بازوی توانمند مدیریت
  

شارا- مشاور عالی تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) با تصریح اینکه روابط عمومی بازوی توانمند مدیریت در انعکاس خواسته‌ها و مطالبات آستان مقدس است، گفت: روابط عمومی یک واحد تخصصی است و نقشی فراگیر در اطلاع‌رسانی و ارتباط بین زائران و آستان دارد.

به گزارش شارا به نقل از ایکنا، نمایندگی شاهچراغ(ع) سیده معصومه دستغیب، مشاور عالی تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) امروز دوشنبه، 28 مردادماه در جمع معاون پژوهشی و فناوری و مدیریت و کارکنان روابط عمومی آستان مقدس با تصریح اینکه روابط عمومی بازوی توانمند مدیریت در انعکاس خواسته‌ها و مطالبات آستان مقدس است، گفت: روابط عمومی یک واحد تخصصی است و نقشی فراگیر در اطلاع‌رسانی و ارتباط بین زائران و آستان دارد.

وی افزود: اروابط عمومی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) توانسته است خلاء بین آستان مقدس و مردم را با اقدامات انجام شده و رهنمودهای تولیت آستان رفع کنند.

دستغیب تصریح کرد: جایگاه روابط عمومی می‌طلبد که نسبت به پر کردن فضاهای خالی و رصد کردن فعالیت‌ها اقدام کند و در این راه باید از تمام توان حوزه‌های معاونت و مدیریت‌ها بهره جوید.

مشاور عالی تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) با تأکید بر اینکه سیستم‌های اداری نباید روابط عمومی را دست و پا بسته کند، گفت: حضور مستمر روابط عمومی در تمام برنامه‌ها، مراسم‌ها و همایش‌ها و آن‌چه در آستان مقدس اتفاق می‌افتد الزامی است و باید از پشتیبانی تمامی مسئولان برخوردار باشد.

بنا بر این گزارش، معاون فناوری اطلاعات آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) نیز در این جلسه با تشریح برنامه‌های مختلف آستان مقدس و انعکاس آن از طریق روابط عمومی خواستار ضابطه‌مندی، هماهنگی و تقویت این مدیریت شد.

یادآور می‌شود،‌ علی‌رضا ابوالاحرار، مسئول روابط عمومی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) نیز در این جلسه گزارشی اجمالی از فعالیت‌های 5 ماه گذشته را ارائه داد و هر یک از مسئولان واحدهای این مدیریت نیازها، پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح کردند.

منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)
برگرفته از: http://www.iqna.ir/fars/news_detail.php?ProdID=1275204

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد