درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 00:54   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46689صفحه نخست » ادامه مطلب سهسه شنبه، 10 فروردین 1400 - 22:58
توییتر اسپیس چیست و چطور آن را ایجاد کنیم؟
شیوا محمدی - توئیتر صوتی یا توییتر اسپیس یا اسپیسز در واقع یک فضا برای مکالمه صوتی آنلاین است. نحوه ساخت اسپیس در توییتر ممکن است پیچیدگی‌هایی داشته باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| توئیتر صوتی یا توییتر اسپیس یا اسپیسز در واقع یک فضا برای مکالمه صوتی آنلاین است. نحوه ساخت اسپیس در توییتر ممکن است پیچیدگی‌هایی داشته باشد.
 

آشنایی با کاربردهای توییتر اسپیسز یا توییتر صوتی

امروزه رقابت در بین شبکه های اجتماعی تنوع و شتابی بی نظیر گرفته است. اغلب شبکه های اجتماعی سرویس‌های گوناگونی برای جذب مخاطبان و کاربران به نسخه اصلی اضافه می کنند. در همین راستا توئیتر برای سهولت کاربران خود برای دسترسی به سرویس‌های صوتی، توییتر اسپیسز (Twitter Spaces) را به نسخه جدید خود اضافه کرده است. کارشناسان ایرانی توییتر اسپیسز یا توییتر اسپیس را معادل توئیتر صوتی گرفتند.

 


نحوه راه اندازی و ساخت اسپیس در توییتر

برای ساخت اسپیس در توییتر از دو روش می‌توانیم استفاده کنیم:

در روش اول باید بر روی پروفایلِ فلیت (fleet) کلیک کرده و سپس صفحه را به سمت راست هدایت کنیم و در آخر گزینه Spaces را انتخاب نماییم.

و اما در روش دوم ابتدا بر روی دایره آبی رنگی که در قسمت پایین و سمت راست این اپلیکیشن وجود دارد کلیک کرده و گزینه New Spaces را انتخاب می‌کنیم.

بعد از راه اندازی و ساخت اسپیس در توییتر کاربران می‌توانند افرادی را که می‌خواهند با آن‌ها وارد گفت و گو شوند را انتخاب کنند. در این قسمت هم می‌شود فقط با تعدادی از مخاطبان و هم با تمام افراد حاضر در مکالمه صحبت کرد.

برای انتخاب این افراد می توان از گزینه Speaking privileges استفاده نمود. همچنین برای آغاز مکالمه باید از گزینه Start your Space کمک گرفت و برای روشن کردن میکروفن بر روی گزینه Allow mic access کلیک کرد. با طی این مراحل به راحتی می توان از سرویس توئیتر صوتی استفاد نمود.


آیا می‌توان مکالمات اسپیس در توییتر را ذخیره کرد؟

همچنین توییتر این امکان را به مخاطبان داده تا با انتخاب گزینه Share transcriptions پس از پایان مکالمه، گفت و گوی خود را ضبط کرده و نسخه کپی آن را دانلود و استفاده کنند.

در صورتی که گفت و گوهای انجام شده در فضای توئیتر صوتی مطابق با قوانین این سرویس باشد و هیچ یک از کاربران اقدام به ذخیره آنها نکنند، توئیتر مکالمات انجام شده را یک ماه در حافظه خود نگهداری می نماید. در غیر این صورت مکالمات به مدت ۳ ماه نگهداری می شوند تا برای بررسی تخلفات و شکایات احتمالی قابل دسترسی باشند.

برخی کارشناسان معتقدند توئیتر این سرویس را در رقابت با کلاب‌ هاوس روانه بازار کرده است.
 

منبع: hodhod


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد