درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 23:49   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46689صفحه نخست » ادامه مطلب سهسه شنبه، 10 فروردین 1400 - 23:34
توییتر اسپیس چیست و چطور آن را ایجاد کنیم؟
شیوا محمدی - توئیتر صوتی یا توییتر اسپیس یا اسپیسز در واقع یک فضا برای مکالمه صوتی آنلاین است. نحوه ساخت اسپیس در توییتر ممکن است پیچیدگی‌هایی داشته باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| توئیتر صوتی یا توییتر اسپیس یا اسپیسز در واقع یک فضا برای مکالمه صوتی آنلاین است. نحوه ساخت اسپیس در توییتر ممکن است پیچیدگی‌هایی داشته باشد.
 

آشنایی با کاربردهای توییتر اسپیسز یا توییتر صوتی

امروزه رقابت در بین شبکه های اجتماعی تنوع و شتابی بی نظیر گرفته است. اغلب شبکه های اجتماعی سرویس‌های گوناگونی برای جذب مخاطبان و کاربران به نسخه اصلی اضافه می کنند. در همین راستا توئیتر برای سهولت کاربران خود برای دسترسی به سرویس‌های صوتی، توییتر اسپیسز (Twitter Spaces) را به نسخه جدید خود اضافه کرده است. کارشناسان ایرانی توییتر اسپیسز یا توییتر اسپیس را معادل توئیتر صوتی گرفتند.

 


نحوه راه اندازی و ساخت اسپیس در توییتر

برای ساخت اسپیس در توییتر از دو روش می‌توانیم استفاده کنیم:

در روش اول باید بر روی پروفایلِ فلیت (fleet) کلیک کرده و سپس صفحه را به سمت راست هدایت کنیم و در آخر گزینه Spaces را انتخاب نماییم.

و اما در روش دوم ابتدا بر روی دایره آبی رنگی که در قسمت پایین و سمت راست این اپلیکیشن وجود دارد کلیک کرده و گزینه New Spaces را انتخاب می‌کنیم.

بعد از راه اندازی و ساخت اسپیس در توییتر کاربران می‌توانند افرادی را که می‌خواهند با آن‌ها وارد گفت و گو شوند را انتخاب کنند. در این قسمت هم می‌شود فقط با تعدادی از مخاطبان و هم با تمام افراد حاضر در مکالمه صحبت کرد.

برای انتخاب این افراد می توان از گزینه Speaking privileges استفاده نمود. همچنین برای آغاز مکالمه باید از گزینه Start your Space کمک گرفت و برای روشن کردن میکروفن بر روی گزینه Allow mic access کلیک کرد. با طی این مراحل به راحتی می توان از سرویس توئیتر صوتی استفاد نمود.


آیا می‌توان مکالمات اسپیس در توییتر را ذخیره کرد؟

همچنین توییتر این امکان را به مخاطبان داده تا با انتخاب گزینه Share transcriptions پس از پایان مکالمه، گفت و گوی خود را ضبط کرده و نسخه کپی آن را دانلود و استفاده کنند.

در صورتی که گفت و گوهای انجام شده در فضای توئیتر صوتی مطابق با قوانین این سرویس باشد و هیچ یک از کاربران اقدام به ذخیره آنها نکنند، توئیتر مکالمات انجام شده را یک ماه در حافظه خود نگهداری می نماید. در غیر این صورت مکالمات به مدت ۳ ماه نگهداری می شوند تا برای بررسی تخلفات و شکایات احتمالی قابل دسترسی باشند.

برخی کارشناسان معتقدند توئیتر این سرویس را در رقابت با کلاب‌ هاوس روانه بازار کرده است.
 

منبع: hodhod


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد