درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 8 خرداد 1403 - 14:38   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

اعتماد به هوش مصنوعی

  اعتماد به هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد
  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند
  طوفان رسانه‌ای چیست؟
  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد
  سه نکته برای بازسازی گذشته خود
  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟
  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل
  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد
  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟
  هم‌افزایی روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه برای توسعه فرهنگ پذیری خدمات بیمه در جامعه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46381صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیپنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 - 10:14
معرفی کتاب: اصول اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
کتاب "اصول اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" تالیف ژان والین و اَن گرگوری ترجمه موسسه کارگزار روابط‌عمومی و به همت انتشارات کارگزار روابط‌عمومی در 72 صفحه منتشر شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| کتاب "اصول اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" تالیف ژان والین و اَن گرگوری ترجمه موسسه کارگزار روابط‌عمومی و به همت انتشارات کارگزار روابط‌عمومی در 72 صفحه منتشر شد.

 

به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی انتشارات کارگزار روابط‌عمومی، هیئت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی در فوریه‎ 2018 بنا گذاشته شد تا اثرات و فرصت‌های ناشی از هوش مصنوعی در حوزه‎ روابط‌عمومی و کل جامعه‌ کسب‎‌وکار را بررسی کند.

عنوان کتاب: اصول اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
مولفان: ژان والین، اَن گرگوری
ترجمه: موسسه کارگزار روابط‌عمومی
ویرایش: زهرا بابازاده‌‏گان
حروفچین و صفحه‌‏آرا: غلامحسن بابازاده‌گان
انتشارات: کارگزار روابط‌‏عمومی
نوبت انتشار: اول/1399
شابک: 7-95-5374-600-978
تعداد صفحات: 72 ص
تلفن‌های پخش: 09121938419- 66943670 (021)
وب سایت: www.irancpr.ir- www.shara.ir - www.kpri.ir
پست الکترونیک: info@irancpr.org-kargozar80@yahoo.com

فهرست مطالب

پیش گفتار
سپاسگزاری
نظرات بزرگان عرصه روابط‌عمومی
مقدمه
نگاهی کوتاه به راهنمای اخلاقی
ابزارهای AIinPR و ریسک‌های اخلاقی
مشکلات اخلاقی بالقوه در بهره‌گیری از هوش‌مصنوعی
مشکلات کلان در حوزه‎ روابط‌عمومی و بهره‌‎گیری از هوش مصنوعی
پیامدهای اخلاقی بهره‌‎گیری از ابزارهای هوش‌مصنوعی در روابط‌عمومی
پنل‌ها، نقدها و راهنماهای اخلاقی
یک رویکرد اصول‌محور برای اخلاقیات
تصمیم‌گیری
درخت تصمیم‌گیری CIPR
تحقق تصمیم ‎گیری اخلاق‌مدار
تشخیص چهره: دو روی سکه
نتیجه‌گیری

آینده هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
کرونا متشکریم! روابط‌عمومی، هوشمند می‌شود
19 روشی که هوش مصنوعی می‎تواند روابط‌عمومی و ارتباطات را دگرگون کند
رشد و پیشرفت روابط‌عمومی با اجرای هوش مصنوعی
5 راه برای کمک به متخصصان روابط‌عمومی
 

 

 

مرکز پخش:

 

09121938419 - 66570194(021) - 66943670 (021)

 

 

لینک خرید کتاب: http://kpri.ir/?p=3976

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن


  دکتر عقیلی، نمادی از تعهد و تلاش در عرصه علوم ارتباطات


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


  از شمار دو چشم یک تن کم


  نکاتی برای تصمیم‌گیری استراتژیک در شرایط عدم اطمینان


  پیام تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


  هم‌افزایی روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه برای توسعه فرهنگ پذیری خدمات بیمه در جامعه


  استراتژی‌های تصمیم‌گیری: 4 گام برای موفقیت


  آیا نظرسنجی‌های رضایت مشتری دقیق هستند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد