درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 15:48   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46349صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومییکشنبه، 26 بهمن 1399 - 23:53
کووید - 19 ؛ تهدید؟! و یا فرصت؟! برای عرصه ارتباطات و رسانه
مجید حیدری - کووید-19 با همه آسیب‌ها و گرفتاری‌هایش؛ فصلی نوین از عرصه کسب‌وکار بویژه در عرصه ارتباطات و رسانه را برای ما آغاز نمود که حقیقتا این نه!! تهدید بلکه فرصتی شد برای‌مان در عرصه ارتباطات و رسانه.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| جهان و من‌جمله کشور ما ایران دچار واقعه ای ناشناخته و گاها!! مرموز بنام کرونا شده است. این بحران جهانی هم جان مردم را نشانه گرفته است و هم به نوعی درگیر مسایل اقتصادی و کسب و کار آنها شده است. واقعه نامیمون کووید 19 چه که موجب از دست رفتن انسان ها و عزیزانی شد که لازم است یادشان را گرامی بداریم و چه موجب زحمات دوچندان و خدمات شایسته عزیزانی در حوزه سلامت شد که جا دارد ازشان سپاسگزاری نماییم.


بعضا هم خدماتی لازم بود توسط کارکنان دولتی و یا بعضا عرصه بانکی ارائه شود و با هر زحمتی و خطری ارائه شد و شاید! که باید به نوعی هم ممنون این عزیزان خدمتگزار باشیم. اما دگرانی هم بودند که در این مقطع خاص دچار رکود و رخوت های کسب و کار خود شدند اعم از حوزه های حمل و نقل، غذا، گردشگری و ... که قاعدتا!! می بایست مورد حمایت ها!!!ی دولتی هم قرار می گرفتند. ان شاء الله


کووید - 19 به نظر موجب نوعی نظم و انضباط هم شد. دقت و صحت در انجام کارها را مورد توجه قرار داد. نوعی فرهنگ مصرف و صرفه جویی را نیز یادآوری نمود. تاثیری بسزا در کاهش دوباره کاری ها و ترددهای بی جا و ... داشت.


موجب تقویت فرهنگ ارتباطات و استفاده بهینه از فضای مجازی و رسانه های جمعی شد. کووید - 19 موجب تثبیت و رشد بهینه کسب و کارها در فضای مجازی شد. کووید - 19 موجب خروج از صرفا سرگرمی و گپ و گفت های فضای مجازی و شبکه های پیام رسان اجتماعی به فضای مفید اجتماعی و کسب و کارهای اینترنتی شد.


در ایام کووید - 19 بخش الکترونیکی کسب و کار که قبلا کم! دیده و یا بعضا! نادیده گرفته شده بود به بخش مفید و سودده تبدیل شد. از افزایش کاربردهای اپلیکیشن های بانکی گرفته تا وبینار و سمینارهای مجازی، تا تهیه بلیط ها و تا آموزش های مجازی، که فارغ از تلفات و آسیب های جانی آن اگر با دقت و کمی منصفانه بنگریم چه حسناتی که در کاهش خطرات جانی، آلودگی های زیستی و صوتی، کاهش ترافیک، صرفه های مالی و اقتصادی، صرفه جویی ها در انرژی، سرعت در انجام امور و ... می توانست!!! داشته و یا نداشته باشد؟!!


و نهایتا به نظرم کووید-19 با همه آسیب‌ها و گرفتاری‌هایش؛ فصلی نوین از عرصه کسب‌وکار بویژه در عرصه ارتباطات و رسانه را برای ما آغاز نمود که حقیقتا این نه!! تهدید بلکه فرصتی شد برای‌مان در عرصه ارتباطات و رسانه.


امید است که از این تهدید!! کووید - 19؛ فرصتی برای تعالی بیش از پیش عرصه ارتباطات و رسانه ای مان بسازیم.

 

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  روابط‌عمومی


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد