درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 15:07   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه
  مرجعیت رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46339صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 22 بهمن 1399 - 07:59
بررسی همکاری بین دانشگاه و فعالان روابط عمومی
نوشته: استیفن وادینگتون - اخیراً پیرامون شکاف و فاصله بین آموزش، تفکر و فعالیت‌های روابط عمومی فکر کرده‌ام. شخصیت‌های دانشگاهی و فعالان روابط عمومی از یکدیگر فاصله دارند. مسئله‌ای که نباید به این صورت باشد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| چگونه شخصیت‌های دانشگاهی و فعالان روابط عمومی می‌توانند با هم همکاری داشته باشند؟


اخیراً پیرامون شکاف و فاصله بین آموزش، تفکر و فعالیت‌های روابط عمومی فکر کرده‌ام. شخصیت‌های دانشگاهی و فعالان روابط عمومی از یکدیگر فاصله دارند. مسئله‌ای که نباید به این صورت باشد.


بکارگیری تئوری و نظریه در اقدامات روابط عمومی


روابط عمومی عملی و کاربردی است. باید از پیکره دانش یاد بگیریم که همکاران و دوستان دانشگاهی مشغول به تحقیق بوده و باید حاصل کار آنها را در مشاغل روزانه خود به کار بگیریم.


همکاران دانشگاهی درک بیشتری را از هر زمینه از فعالیت روابط عمومی به ارمغان می آورند.


در این بین، فعالانی که به وسیله سرعت نوآوری با مشکل مواجه شده اند، در پی دستیابی به نظریه هستند تا از آن برای درک و شناخت تغییرات در فعالیت های روابط عمومی کمک بگیرند.


جیسون مک کینز، مدیر هئیت اجرایی شرکت خبره روابط عمومی، و عضو و رئیس شورای کمیته اقدامات حرفه ای لیکوید، گفته است: «این گونه نیست که نظریه فقط خوب باشد بلکه نظریه لازم و ضروری می‌باشد. تمامی اقدامات روابط عمومی در نظریه ریشه دارد.


سیمون بات-بتلندی، رئیس مرکز مشاوره آموزش عالی جهانی، مشاوره و رئیس گروه آموزش و مهارت‌های موسسه خبره روابط عمومی گفته است: «به عنوان همکار، تمایل داریم تا به صورت مجزا و به عنوان بخشی از یک مجموعه صمیمی از همکاران با هم به کسب تجربه بپردازیم. دریافته‌ام که مطالعه، اشتراک و مقایسه نظریات حاصل آماده از تحقیقات دانشگاهی که مبتنی بر تجربه هستند به تجدید و نوسازی چگونگی رویکرد کاری من منجر می‌شود».


پیشرفت در کار


در تقارب و نزدیک سازی دو گروه به یکدیگر، از زمانی که درباره این مسئله در بلدکام، سمپوزیوم سالانه اندیشمندان و فعالان روابط عمومی در سال گذشته صحبت کردم، پیشرفت‌هایی حاصل شده است، اما سرعت این پیشرفت کند است. پس از بلدکام، به عنوان رئیس سابق موسسه خبره روابط عمومی در این سال، متعهد به بررسی و تحقیق درباره این مسئله شده‌ام.

در ظرف چهار سال آینده می‌خواهم به بررسی مسائل زیر بپردازم:

آیا شکاف و فاصله بین اقدامات و سخصیت‌های دانشگاهی واقعی است؟
مسائل متوجه فعالیت و ارزشمندی نظریه
نقش یادگیری و تفکر متوالی در زمینه فعالیت
نقطه ضعف تعاریف ضعیف و نیاز برای نظریه بهتر
چه چیزی را می‌توان از سایر اصول حرفه‌ای بخش‌های صنعتی یاد گرفت
فرصت‌های همکاری بیشتر بین فعالیت و فضای دانشگاهی
نمونه‌هایی از همکارهای بین فعالان و شخصیت‌های دانشگاهی روابط عمومی که با هم کار کرده و نتایج و آموخته‌های این همکاری
بررسی فاصله و شکاف بین تحقیق، چاپ و بکارگیری



 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد