درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 16:18   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

افسانه های شکسته اقتصاد جهانی: بررسی عمیق

  افسانه های شکسته اقتصاد جهانی: بررسی عمیق


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  موتور رسانه‌ها را روشن کنید: راهنمای روابط‌عمومی برای صنعت خودرو
  دکتر قربانعلی تنگ شیر، گواهینامه تقدیر از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را دریافت کرد
  افسانه های شکسته اقتصاد جهانی: بررسی عمیق
  سایدر 4V هوش مصنوعی در خدمت روابط‌عمومی
  کتاب "برنامه‌ریزی ارتباطات بحران" منتشر شد
  جمینی: ابزار هوش مصنوعی همه کاره برای روابط‌عمومی
  دیکتاتوری‌ها در جنگ اطلاعاتی پیروز می‌شوند
  جایگزینی متن: افزایش بهره‌وری و ارتقای روابط‌عمومی
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46301صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیشنبه، 18 بهمن 1399 - 13:50
تقویت تیم‌های بازاریابی دیجیتال با هدف مقابله با چالش‌های 2021
به‌طور خاص باید به این نکته نیز توجه داشت در عصری که تکنولوژی‌ها با سرعت سرسام‌آوری در حال تغییرند، رهبران و تصمیم‌سازان حوزه بازاریابی مجبورند این واقعیت را بپذیرند که نمی‌توان از اعضای تیم‌های بازاریابی توقع داشت در تمام حوزه‌ها مهارت داشته باشند و مهارت‌های مرتبط با حوزه‌های مختلف بازاریابی را به‌طور تمام و کمال کسب کنند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| انفجار دیجیتالی دو سال اخیر از یک طرف و شدت گرفتن آن در سال 2020 باعث شده تا توجه جهانی به فعالیت های مرتبط با بازاریابی دیجیتالی به شکل روزافزونی بیشتر و بیشتر شده است. من در اینجا نگاهی انداخته ام به این موضوع که برندها و شرکت ها چگونه و از چه طریقی می توانند کمبود شدید مهارت ها را مدیریت کرده و به شرکای بهتری برای دیگران تبدیل گردند و در نهایت بتوانند به نحو بهتری بر چالش های رهبری در سال 2021 غلبه کنند.


غلبه بر کمبود مهارت ها


به طور کلی، تردیدی در این مورد وجود ندارد که بقا و پیشرفت شرکت ها و کسب و کارها در سال 2021 وابستگی زیادی به نشان دادن واکنش های به موقع و درست به اتفاقاتی دارد که در این سال رخ خواهند داد. در این میان، نگرش و واکنش دولت‌ها و کنجکاوی طبیعی آنها می تواند باعث شود تا برندهای محلی بتوانند به نحو بهتری خود را با تغییر و تحولات سریع جهان در سال 2021 مطابقت دهند.


با این همه،یکی از چالش های فراروی برندها بویژه آنهایی که به دنبال همگام شدن با روندهای جهانی حاکم بر تقویت مهارت ها و تجربیات مرتبط با تکنولوژی های دیجیتالی هستند این است که آنها باید بتوانند به شدت در بخش هایی مانند یادگیری ماشینی، هوش مصنوعی و شخصی‌سازی دیجیتالی فعال‌تر شوند و مهارت های کارکنان شان را در این زمینه ها ارتقا بخشند. بنابراین در سال 2021 بایستی اقدامات ضربتی و متمرکزی توسط برندها صورت پذیرد تا زمینه و بستر مناسبی را برای هماهنگ سازی این برندها با نیاز مبرم شرکت های بین المللی به دورکاری و هنجارهای مربوط به کار از راه دور فراهم آورد.


به‌طور خاص باید به این نکته نیز توجه داشت در عصری که تکنولوژی‌ها با سرعت سرسام‌آوری در حال تغییرند، رهبران و تصمیم‌سازان حوزه بازاریابی مجبورند این واقعیت را بپذیرند که نمی‌توان از اعضای تیم‌های بازاریابی توقع داشت در تمام حوزه‌ها مهارت داشته باشند و مهارت‌های مرتبط با حوزه‌های مختلف بازاریابی را به‌طور تمام و کمال کسب کنند.

 

به عنوان مثال دیگر نمی توان انتظار داشت که آموزش هایی که در سازمانی مانند شورای آموزش IAB به افراد ارائه می شود شاید دیگر جوابگوی چالش های جدید بازاریابی دیجیتالی نباشد اما در کوتاه مدت می تواند راهی باشد برای برندهای فلان کشور برای مقابله با شکاف مهارتی موجود در آنها و کمک به این برندها برای حفظ ارتباط کاری شان با شرکای بین المللی.
 

نویسنده: Niamh NicLiam

مترجم: شارا

مرجع انگلیسی: www.bizcommunity.com

مرجع فارسی: شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)

6 Jan 2021

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟


  حرکت از برند شخصی به تجاری


  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی


  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر


  جایگزینی متن: افزایش بهره‌وری و ارتقای روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد