درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 18:05   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46301صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیشنبه، 18 بهمن 1399 - 13:50
تقویت تیم‌های بازاریابی دیجیتال با هدف مقابله با چالش‌های 2021
به‌طور خاص باید به این نکته نیز توجه داشت در عصری که تکنولوژی‌ها با سرعت سرسام‌آوری در حال تغییرند، رهبران و تصمیم‌سازان حوزه بازاریابی مجبورند این واقعیت را بپذیرند که نمی‌توان از اعضای تیم‌های بازاریابی توقع داشت در تمام حوزه‌ها مهارت داشته باشند و مهارت‌های مرتبط با حوزه‌های مختلف بازاریابی را به‌طور تمام و کمال کسب کنند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| انفجار دیجیتالی دو سال اخیر از یک طرف و شدت گرفتن آن در سال 2020 باعث شده تا توجه جهانی به فعالیت های مرتبط با بازاریابی دیجیتالی به شکل روزافزونی بیشتر و بیشتر شده است. من در اینجا نگاهی انداخته ام به این موضوع که برندها و شرکت ها چگونه و از چه طریقی می توانند کمبود شدید مهارت ها را مدیریت کرده و به شرکای بهتری برای دیگران تبدیل گردند و در نهایت بتوانند به نحو بهتری بر چالش های رهبری در سال 2021 غلبه کنند.


غلبه بر کمبود مهارت ها


به طور کلی، تردیدی در این مورد وجود ندارد که بقا و پیشرفت شرکت ها و کسب و کارها در سال 2021 وابستگی زیادی به نشان دادن واکنش های به موقع و درست به اتفاقاتی دارد که در این سال رخ خواهند داد. در این میان، نگرش و واکنش دولت‌ها و کنجکاوی طبیعی آنها می تواند باعث شود تا برندهای محلی بتوانند به نحو بهتری خود را با تغییر و تحولات سریع جهان در سال 2021 مطابقت دهند.


با این همه،یکی از چالش های فراروی برندها بویژه آنهایی که به دنبال همگام شدن با روندهای جهانی حاکم بر تقویت مهارت ها و تجربیات مرتبط با تکنولوژی های دیجیتالی هستند این است که آنها باید بتوانند به شدت در بخش هایی مانند یادگیری ماشینی، هوش مصنوعی و شخصی‌سازی دیجیتالی فعال‌تر شوند و مهارت های کارکنان شان را در این زمینه ها ارتقا بخشند. بنابراین در سال 2021 بایستی اقدامات ضربتی و متمرکزی توسط برندها صورت پذیرد تا زمینه و بستر مناسبی را برای هماهنگ سازی این برندها با نیاز مبرم شرکت های بین المللی به دورکاری و هنجارهای مربوط به کار از راه دور فراهم آورد.


به‌طور خاص باید به این نکته نیز توجه داشت در عصری که تکنولوژی‌ها با سرعت سرسام‌آوری در حال تغییرند، رهبران و تصمیم‌سازان حوزه بازاریابی مجبورند این واقعیت را بپذیرند که نمی‌توان از اعضای تیم‌های بازاریابی توقع داشت در تمام حوزه‌ها مهارت داشته باشند و مهارت‌های مرتبط با حوزه‌های مختلف بازاریابی را به‌طور تمام و کمال کسب کنند.

 

به عنوان مثال دیگر نمی توان انتظار داشت که آموزش هایی که در سازمانی مانند شورای آموزش IAB به افراد ارائه می شود شاید دیگر جوابگوی چالش های جدید بازاریابی دیجیتالی نباشد اما در کوتاه مدت می تواند راهی باشد برای برندهای فلان کشور برای مقابله با شکاف مهارتی موجود در آنها و کمک به این برندها برای حفظ ارتباط کاری شان با شرکای بین المللی.
 

نویسنده: Niamh NicLiam

مترجم: شارا

مرجع انگلیسی: www.bizcommunity.com

مرجع فارسی: شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)

6 Jan 2021

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد