شارا، زهرا بابازادگان- بهروزشده به همراه پیشگفتار جدیدی از نویسنده و بینشهای تازه درباره رسانه اجتماعی
اینترنت و رسانه اجتماعی نحوه ارتباطات شرکتها با مصرفکنندگان را دستخوش تغییر کردهاند. «قوانین جدید بازاریابی و روابطعمومی» به شما نشان میدهد که چگونه بیشترین بهره را از پتانسیل ارتباطات تحت وب ببرید تا پیوند شخصی با بازار خود برقرار سازید. آگهیهای تبلیغاتی قدیمی را که جایی در دنیای آنلاین ندارند فراموش کنید. قوانین جدید را به کار بندید و رابطه پرمنفعتی را با خریداران و کسانی بر آنها تأثیر میگذارند آغاز کنید.
"این کتاب با نگاهی که به اصول بازاریابی هزاره جدید دارد، برای هر متخصص روابطعمومی جدی در حال گذار مفید خواهد بود."
- پابلیشر ویکلی
"اسکات به فراسوی مرزهای فنآوری میرود و تأثیرات دیگری را که وب بر مردم داشته است را مورد بررسی قرار میدهد. قوانینی را برمیشمارد که به شما نشان میدهد چگونه گفتگویی مؤثر درباره این تأثیرات داشته باشیم و او این کار را با ذکر نمونههای واقعی انجام میدهد."
- جی کنراد لوینسون، پدر بازاریابی خلاق و نویسنده سری کتابهای بازاریابی خلاق
"... به شنوندگان میآموزد که چگونه با استفاده از ابزار رسانه اجتماعی، یک کارزار رهبری فکر راهاندازی کنند. این کتاب برای هر کسی که مایل است نام خود، ایده خود و سازمان خود را جاودان سازد، راهنمای باارزشی خواهد بود."
- مارک لوی، یکی از نویسندگان «چگونه مردمی را که دوست ندارند ترغیب شوند، ترغیب کنیم» و یکی از مؤسسین شرکت استراتژی بازاریابی لوی اینوویشن
"شاید واژه «انقلاب» به کرات برای توصیف آنچه اینترنت پدید آورده است استفاده شده باشد، اما انقلاب درست همان چیزی است که اسکات پذیرفته و در این کتاب صوتی به پیش رانده است. با این کتاب قوانین انقلاب آنلاین، میآموزید که چگونه اذهان و بازارها را بربایید و مطابق قوانین رسانه جدید بازی کنید."
- دن دانینگتون، مدیر انجمن بینالمللی ارتباطگران آنلاین، مدیر ارتباطات تجاری در کی.ترون و استاد ارتباطات آنلاین در دانشگاه روان
دیوید میرمان اسکات، یک استراتژیست بازاریابی، نویسنده پرفروش و سخنران است که جوایز متعددی را از آن خود کرده است.
کتاب را اینجا ببینید |