شارا، زهرا بابازادگان- بهروزشده به همراه پيشگفتار جديدي از نويسنده و بينشهاي تازه درباره رسانه اجتماعي
اينترنت و رسانه اجتماعي نحوه ارتباطات شركتها با مصرفكنندگان را دستخوش تغيير كردهاند. «قوانين جديد بازاريابي و روابطعمومي» به شما نشان ميدهد كه چگونه بيشترين بهره را از پتانسيل ارتباطات تحت وب ببريد تا پيوند شخصي با بازار خود برقرار سازيد. آگهيهاي تبليغاتي قديمي را كه جايي در دنياي آنلاين ندارند فراموش كنيد. قوانين جديد را به كار بنديد و رابطه پرمنفعتي را با خريداران و كساني بر آنها تأثير ميگذارند آغاز كنيد.
"اين كتاب با نگاهي كه به اصول بازاريابي هزاره جديد دارد، براي هر متخصص روابطعمومي جدي در حال گذار مفيد خواهد بود."
- پابليشر ويكلي
"اسكات به فراسوي مرزهاي فنآوري ميرود و تأثيرات ديگري را كه وب بر مردم داشته است را مورد بررسي قرار ميدهد. قوانيني را برميشمارد كه به شما نشان ميدهد چگونه گفتگويي مؤثر درباره اين تأثيرات داشته باشيم و او اين كار را با ذكر نمونههاي واقعي انجام ميدهد."
- جي كنراد لوينسون، پدر بازاريابي خلاق و نويسنده سري كتابهاي بازاريابي خلاق
"... به شنوندگان ميآموزد كه چگونه با استفاده از ابزار رسانه اجتماعي، يك كارزار رهبري فكر راهاندازي كنند. اين كتاب براي هر كسي كه مايل است نام خود، ايده خود و سازمان خود را جاودان سازد، راهنماي باارزشي خواهد بود."
- مارك لوي، يكي از نويسندگان «چگونه مردمي را كه دوست ندارند ترغيب شوند، ترغيب كنيم» و يكي از مؤسسين شركت استراتژي بازاريابي لوي اينوويشن
"شايد واژه «انقلاب» به كرات براي توصيف آنچه اينترنت پديد آورده است استفاده شده باشد، اما انقلاب درست همان چيزي است كه اسكات پذيرفته و در اين كتاب صوتي به پيش رانده است. با اين كتاب قوانين انقلاب آنلاين، ميآموزيد كه چگونه اذهان و بازارها را برباييد و مطابق قوانين رسانه جديد بازي كنيد."
- دن دانينگتون، مدير انجمن بينالمللي ارتباطگران آنلاين، مدير ارتباطات تجاري در كي.ترون و استاد ارتباطات آنلاين در دانشگاه روان
ديويد ميرمان اسكات، يك استراتژيست بازاريابي، نويسنده پرفروش و سخنران است كه جوايز متعددي را از آن خود كرده است.
كتاب را اينجا ببينيد