درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 - 09:17   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"

  نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  علوم ارتباطات محاسباتی چیست؟
  مدیریت روابط سرمایه‌گذار
  خوداشتغالی در روابط‌عمومی
  قانون مکث سه ثانیه در روابط‌عمومی
  نقش آفرینی روابط عمومی‌ها در ارتقای جایگاه معدن در میان عموم جامعه
  چگونه روابط منفی کارمند و سازمان بر واکنش کارکنان به بحران تأثیر می گذارد
  هوش مصنوعی بهترین اتفاقی است که برای تولیدکنندگان محتوا در عصر وب۳ می‌افتد
  گوترش: بدون آزادی مطبوعات، هیچ آزادی نخواهیم داشت. مطبوعات آزاد انتخاب نیست، بلکه ضرورت است
  نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"
  وقتی روزنامه‌نگاری تبعید می‌شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46196صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیپنجشنبه، 9 بهمن 1399 - 00:52
اصول انتشار کتاب در روابط‌عمومی
قربانعلی تنگ شیر مدرس دانشگاه - کتاب یکی از ابزارهای اصلی روابط‌عمومی است که اهمیت فراوانی برای اطلاع‌رسانی، مستندسازی و معرفی عملکرد آن دارد و می‌توان به شکل‌ها و قالب‌های مختلف گزارش‌های عملکرد، گزارش‌های علمی، راهنماها و تک‌نگاری‌ها و... استفاده کرد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| کتاب یکی از مهم‌ترین وسایل اشاعه‌ علم به‌شمار می‌رود زیرا حاوی مطالعات نظری و عملی تعمیم دهنده‌ درباره مسایل علمی، فرهنگی، اجتماعی، سازمانی و... است و نیز واسطه‌ای است برای تعلیم و تربیت نسل‌های آینده و حفظ و انتقال میراث فرهنگی یک ملت و سازمان به آیندگان.


کتاب همچنین یکی از ابزارهای اصلی روابط‌عمومی است که اهمیت فراوانی برای اطلاع‌رسانی، مستندسازی و معرفی عملکرد آن دارد و می‌توان به شکل‌ها و قالب‌های مختلف گزارش‌های عملکرد، گزارش‌های علمی، راهنماها و تک‌نگاری‌ها و... استفاده کرد.

شرایط و اصول استاندارد تهیه و چاپ یک کتاب خوب


1- داشتن یک عنوان خوب- بهترین مشخصه یک کتاب خوب انتخاب عنوان زیبا برای آن است.
2- داشتن جذابیت- بارزترین مشخصه یک کتاب است.
3- تصویرسازی - ایجاد تصویر خوب در ذهن خواننده به‌جا گذارد.
4- رضایت‌مندی- خواننده در پایان خواندن کتاب، احساس لذت و خوبی داشته باشد.
5- آموزش- هم سرگرم کننده باشد و هم آموزش دهنده؛
6- مراعات ریتم و هنموایی در فرایند تدوین بخش‌های مختلف کتاب؛
7- داشتن ویژگی خاص- برای معرفی کتاب به دیگران برای مطالعه آن.


البته روابط‌عمومی‌ها در سال‌های اخیر پیشرفت‌های قابل قبولی در حوزه چاپ کتاب‌های معرفی عملکرد سازمانی و اطلاع‌رسانی داشته‌اند.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  قانون مکث سه ثانیه در روابط‌عمومی


  عصر «روابط‌عمومی مصنوعی»


  روزنامه‌نگاری برند


  برند کارفرمایی چیست؟


  ایجاد یک فرهنگ اعتماد، احترام و همکاری، یک محیط کاری حمایتی


  خوداشتغالی در روابط‌عمومی


  مدیریت روابط سرمایه‌گذار


  علوم ارتباطات محاسباتی چیست؟


  راه‌هایی برای صیانت خبرنگاران از خود در فضای مجازی


  رسانه‌های خبری باید برای بهبود عدالت نژادی در اخبار تلاش کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد