درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 00:17   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46196صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیسه شنبه، 7 بهمن 1399 - 13:28
اصول انتشار کتاب در روابط‌عمومی
قربانعلی تنگ شیر مدرس دانشگاه - کتاب یکی از ابزارهای اصلی روابط‌عمومی است که اهمیت فراوانی برای اطلاع‌رسانی، مستندسازی و معرفی عملکرد آن دارد و می‌توان به شکل‌ها و قالب‌های مختلف گزارش‌های عملکرد، گزارش‌های علمی، راهنماها و تک‌نگاری‌ها و... استفاده کرد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| کتاب یکی از مهم‌ترین وسایل اشاعه‌ علم به‌شمار می‌رود زیرا حاوی مطالعات نظری و عملی تعمیم دهنده‌ درباره مسایل علمی، فرهنگی، اجتماعی، سازمانی و... است و نیز واسطه‌ای است برای تعلیم و تربیت نسل‌های آینده و حفظ و انتقال میراث فرهنگی یک ملت و سازمان به آیندگان.


کتاب همچنین یکی از ابزارهای اصلی روابط‌عمومی است که اهمیت فراوانی برای اطلاع‌رسانی، مستندسازی و معرفی عملکرد آن دارد و می‌توان به شکل‌ها و قالب‌های مختلف گزارش‌های عملکرد، گزارش‌های علمی، راهنماها و تک‌نگاری‌ها و... استفاده کرد.

شرایط و اصول استاندارد تهیه و چاپ یک کتاب خوب


1- داشتن یک عنوان خوب- بهترین مشخصه یک کتاب خوب انتخاب عنوان زیبا برای آن است.
2- داشتن جذابیت- بارزترین مشخصه یک کتاب است.
3- تصویرسازی - ایجاد تصویر خوب در ذهن خواننده به‌جا گذارد.
4- رضایت‌مندی- خواننده در پایان خواندن کتاب، احساس لذت و خوبی داشته باشد.
5- آموزش- هم سرگرم کننده باشد و هم آموزش دهنده؛
6- مراعات ریتم و هنموایی در فرایند تدوین بخش‌های مختلف کتاب؛
7- داشتن ویژگی خاص- برای معرفی کتاب به دیگران برای مطالعه آن.


البته روابط‌عمومی‌ها در سال‌های اخیر پیشرفت‌های قابل قبولی در حوزه چاپ کتاب‌های معرفی عملکرد سازمانی و اطلاع‌رسانی داشته‌اند.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد