درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 03:44   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46196صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیسه شنبه، 7 بهمن 1399 - 13:28
اصول انتشار کتاب در روابط‌عمومی
قربانعلی تنگ شیر مدرس دانشگاه - کتاب یکی از ابزارهای اصلی روابط‌عمومی است که اهمیت فراوانی برای اطلاع‌رسانی، مستندسازی و معرفی عملکرد آن دارد و می‌توان به شکل‌ها و قالب‌های مختلف گزارش‌های عملکرد، گزارش‌های علمی، راهنماها و تک‌نگاری‌ها و... استفاده کرد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| کتاب یکی از مهم‌ترین وسایل اشاعه‌ علم به‌شمار می‌رود زیرا حاوی مطالعات نظری و عملی تعمیم دهنده‌ درباره مسایل علمی، فرهنگی، اجتماعی، سازمانی و... است و نیز واسطه‌ای است برای تعلیم و تربیت نسل‌های آینده و حفظ و انتقال میراث فرهنگی یک ملت و سازمان به آیندگان.


کتاب همچنین یکی از ابزارهای اصلی روابط‌عمومی است که اهمیت فراوانی برای اطلاع‌رسانی، مستندسازی و معرفی عملکرد آن دارد و می‌توان به شکل‌ها و قالب‌های مختلف گزارش‌های عملکرد، گزارش‌های علمی، راهنماها و تک‌نگاری‌ها و... استفاده کرد.

شرایط و اصول استاندارد تهیه و چاپ یک کتاب خوب


1- داشتن یک عنوان خوب- بهترین مشخصه یک کتاب خوب انتخاب عنوان زیبا برای آن است.
2- داشتن جذابیت- بارزترین مشخصه یک کتاب است.
3- تصویرسازی - ایجاد تصویر خوب در ذهن خواننده به‌جا گذارد.
4- رضایت‌مندی- خواننده در پایان خواندن کتاب، احساس لذت و خوبی داشته باشد.
5- آموزش- هم سرگرم کننده باشد و هم آموزش دهنده؛
6- مراعات ریتم و هنموایی در فرایند تدوین بخش‌های مختلف کتاب؛
7- داشتن ویژگی خاص- برای معرفی کتاب به دیگران برای مطالعه آن.


البته روابط‌عمومی‌ها در سال‌های اخیر پیشرفت‌های قابل قبولی در حوزه چاپ کتاب‌های معرفی عملکرد سازمانی و اطلاع‌رسانی داشته‌اند.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی


  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود


  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد