درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 17:19   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46012صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 25 دی 1399 - 14:25
مصاحبه‌های فردی
راه بهتر برای انجام یک مصاحبه‌ اساسی آن است که برنامه‌ مصاحبه‌ خود را آماده کنید. اگر هدف خود را از کار بدانید، بهتر می‌توانید خودتان و یا افراد متخصص دیگر را برای شرکت در این مصاحبه آماده کنید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| بیشتر گزارش‌های رسانه ای از قبل برنامه ریزی می‌شوند. این گزار‌ش‌ها را می‌توان طبق درخواست نماینده‌ روابط‌عمومی تهیه کرد.


در این رابطه توجه به چند نکته مهم است: اول آنکه، اگر گزارشگری به شما زنگ بزند و تقاضای مصاحبه ای را بکند باید شما ابتدا با خود او مصاحبه کنید. برخی از سؤالات رایج و معمول عبارتند از: «حقیقت و واقعیت خبر چیست؟» «چرا با من تماس گرفتید؟»، «در این زمینه از من چه می‌خواهید؟» یا «من چه کمکی می‌توانم به شما بکنم؟»


با پاسخگویی به چنین سؤالاتی است که شما می‌توانید تصمیم بگیرید آیا به قدر کافی برای اجرای این مصاحبه آماده هستید یا این که باید آن را به شخص دیگری در سازمان تان ارجاع دهید. همچنین می‌توانید تصمیم بگیرید که موضوع این مصاحبه برای سازمان شما مناسب نیست و مصاحبه را رد کنید.


راه بهتر برای انجام یک مصاحبه‌ اساسی آن است که برنامه‌ مصاحبه‌ خود را آماده کنید. اگر هدف خود را از کار بدانید، بهتر می‌توانید خودتان و یا افراد متخصص دیگر را برای شرکت در این مصاحبه آماده کنید.

منبع: روابط عمومی نوشتاری و تکنیک‌‌های رسانه‌ای، دنیس ال ویلکاکس و لارنس نولت، انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد