درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 07:19   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد

  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای
  ایران قوی با روابط عمومی قوی
  آخرین فرصت برای ثبت‌نام در وبینار "فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی"
  10 روش برای استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی بیش از حد شخصی
  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی
  زنده یاد «بیژن ناهیدی» مدیر اسبق روابط‌عمومی سازمان دامپزشکی به دیار باقی شتافت
  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد
  «جشنواره روابط‌عمومی»؛ بزرگ‌ترین رویداد دانشگاهی کشور
  روابط‌عمومی‌ها عملکرد دستگاه‌ها را صادقانه با مردم درمیان بگذارند
  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46012صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 27 دی 1399 - 01:13
مصاحبه‌های فردی
راه بهتر برای انجام یک مصاحبه‌ اساسی آن است که برنامه‌ مصاحبه‌ خود را آماده کنید. اگر هدف خود را از کار بدانید، بهتر می‌توانید خودتان و یا افراد متخصص دیگر را برای شرکت در این مصاحبه آماده کنید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| بیشتر گزارش‌های رسانه ای از قبل برنامه ریزی می‌شوند. این گزار‌ش‌ها را می‌توان طبق درخواست نماینده‌ روابط‌عمومی تهیه کرد.


در این رابطه توجه به چند نکته مهم است: اول آنکه، اگر گزارشگری به شما زنگ بزند و تقاضای مصاحبه ای را بکند باید شما ابتدا با خود او مصاحبه کنید. برخی از سؤالات رایج و معمول عبارتند از: «حقیقت و واقعیت خبر چیست؟» «چرا با من تماس گرفتید؟»، «در این زمینه از من چه می‌خواهید؟» یا «من چه کمکی می‌توانم به شما بکنم؟»


با پاسخگویی به چنین سؤالاتی است که شما می‌توانید تصمیم بگیرید آیا به قدر کافی برای اجرای این مصاحبه آماده هستید یا این که باید آن را به شخص دیگری در سازمان تان ارجاع دهید. همچنین می‌توانید تصمیم بگیرید که موضوع این مصاحبه برای سازمان شما مناسب نیست و مصاحبه را رد کنید.


راه بهتر برای انجام یک مصاحبه‌ اساسی آن است که برنامه‌ مصاحبه‌ خود را آماده کنید. اگر هدف خود را از کار بدانید، بهتر می‌توانید خودتان و یا افراد متخصص دیگر را برای شرکت در این مصاحبه آماده کنید.

منبع: روابط عمومی نوشتاری و تکنیک‌‌های رسانه‌ای، دنیس ال ویلکاکس و لارنس نولت، انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  چگونه به عنوان یک رهبر سؤالات واقعاً قدرتمند بپرسیم


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد