درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 02:46   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45785صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیچهارشنبه، 3 دی 1399 - 07:34
گذری کوتاه بر پیدایش جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
انجمن متخصصان روابط عمومی به عنوان یک انجمن حرفه‌ای تلاش کرده است تا بنا به رسالت‌ها و مأموریت‌های حرفه‌ای خود در زمینه‌های مختلف نسبت به ارایه الگو و ارزیابی فعالیت‌های انجام شده در شاخه‌های گوناگون انتشاراتی در حوزه روابط‌عمومی،گام‌هایی هر چند کوچک اما استوار برای کمک به اعتلا و پیشرفت این بخش بردارد.
  

 

اشاره


شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| انتشارات مقوله‌ای است که در تمامی سازمان‌ها و نهادها و عرصه‌های گوناگون دارای اهمیت است و از جهات زیادی نیز، تأثیرات مؤثر و چشمگیری بر روی مخاطبان دارد.


در فعالیت‌های روابط‌عمومی نیز انتشارات جایگاه عمده‌ای را به خود اختصاص داده‌ و کمتر روابط‌عمومی را سراغ داریم که حداقل یک نشریه داخلی یا خبرنامه ویژه سازمان خود نداشته باشد.


انجمن متخصصان روابط عمومی به عنوان یک انجمن حرفه‌ای تلاش کرده است تا بنا به رسالت‌ها و مأموریت‌های حرفه‌ای خود در زمینه‌های مختلف نسبت به ارایه الگو و ارزیابی فعالیت‌های انجام شده در شاخه‌های گوناگون انتشاراتی در حوزه روابط‌عمومی،گام‌هایی هر چند کوچک اما استوار برای کمک به اعتلا و پیشرفت این بخش بردارد.

معرفی جشنواره


انجمن متخصصان روابط‌عمومی با هدف سنجش شرایط کیفی انتشارات روابط‌عمومی و ارایه الگو و معرفی سازمان‌ها و نهادهای توانمند و موفق در این زمینه، برگزاری جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی را در دستور کار خود قرار داده است.


این جشنواره قصد دارد دست اندرکاران حوزه روابط‌عمومی و ارتباطات را با اصول و استانداردهای چاپ و نشر در روابط‌عمومی بیشتر آشنا کرده و ضمن ارائه و معرفی الگوهای برتر انتشاراتی، زمینه را برای کمک به توسعه و ارتقای سطح توانمندی‌ها و مهارت‌های موردنیاز مدیران و کارشناسان این حوزه فراهم آورد.

ارتقای سطح علمی و دانش تخصصی


انجمن متخصصان روابط‌عمومی همواره در پی ارتقای سطح علمی و دانش تخصصی مدیران، کارشناسان و عزیزانی است که در عرصه روابط‌عمومی فعالیت می‌کنند. یکی از شیوه‌های اثربخش در این زمینه، برگزاری رویدادهایی است که با نگاه ویژه و انتخاب مباحث آموزشی، برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.


در همین زمینه و به‌دلیل اهمیت نقش آموزش، تصمیم انجمن بر این شد با انتخاب و معرفی آثار فاخر منتشر شده در حوزه فعالیت‌های روابط‌عمومی بویژه انتشارات که شامل همه گونه‌های نشر می‌شود، رقابتی سالم و سازنده را در این زمینه فراهم آورد تا ضمن معرفی الگوهای برتر، از دست‌اندرکاران این حوزه نیز تقدیر بعمل آورد.


در کنار جشنواره، معمولا کارگاه‌ها و همایش‌های علمی و تخصصی هم تدارک دیده¬ می‌شود تا با ارایه سخنرانی علمی از سوی استادان و متخصصان این رشته، آخرین اطلاعات و مباحث جدید در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گیرد.

جشنواره اول


اولین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی با عنوان «جشنواره نشریات روابط‌عمومی‌های کشور» در روزهای ۱۳ تا ۱۵ اسفندماه ۱۳۸۱ در تهران برگزار شد.


در فراخوان این جشنواره آمده است: به یاری خداوند متعال و با همت انجمن متخصصان روابط‌عمومی، اولین جشنواره نشریات درون سازمانی روابط‌عمومی وزارتخانه‌ها، نهادها، سازمان‌ها و ... کشور با هدف گسترش فرهنگ نشر درون‌سازمانی و ایجاد فضایی برای برقراری ارتباط و تعامل بین دست‌اندرکاران نشریات و ایجاد جو رقابت سالم از تاریخ سیزدهم اسفندماه به‌مدت سه روز برگزار می‌شود.
 

مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد