درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 02:31   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45735صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیسه شنبه، 25 آذر 1399 - 07:33
راهکارهای من در سال 2020
لذت کلید موفقیت است. یکی از مشهورترین رموز موفقیت هر فرد موفق این است که او به کاری که می کند عشق می ورزد و از هر لحظه آن لذت می برد. حتی اگر شرکت یا سازمان محل کار خود، رئیس تان و یا همکارانتان را دوست نداشته باشید، ولی کارتان را دوست داشته باشید زندگی برایتان ساده تر و روان تر خواهد بود.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)

 

به کارتان عشق بورزید:

لذت کلید موفقیت است. یکی از مشهورترین رموز موفقیت هر فرد موفق این است که او به کاری که می کند عشق می ورزد و از هر لحظه آن لذت می برد. حتی اگر شرکت یا سازمان محل کار خود، رئیس تان و یا همکارانتان را دوست نداشته باشید، ولی کارتان را دوست داشته باشید زندگی برایتان ساده تر و روان تر خواهد بود.

از قوانین پا فراتر گذارید:

شکستن قواعد کار آسانی نیست اما نتایج خوبی در بر دارد، مخصوصاً زمانی که شکستن قواعد برای به دست آوردن فواید بیشتر برای شرکت یا سازمان محل کارتان باشد. دنبال موقعیت هایی برای شکستن قوانین باشید. قوانین جدید خود را بنویسید و هدف خود را هر از گاهی تغییر دهید، در نتیجه موقعیت های تازه ای برای شکستن قوانین می یابید و از طرفی هم یک سازمان از قواعد رها به وجود می آورید.

هر روز یک نکته تازه بیاموزید:

شعری بخوانید، فیلمی ببینید و یا حتی 10 جور امضا را تمرین کنید. یک واژه تازه بیاموزید (من امروز پولی آناایزم را آموختم. فرد کاملی خواهید شد. قادر خواهید شد که از مغز خود درست استفاده کنید و خلاق شوید.

تعادل زندگی کاری را حفظ کنید:

این دشوارترین بخش کار است. اما دست کم می توانید امتحان کنید. تازه، برای زندگی به یک دلیل نیاز داریم.

تغییر بد نیست:

تغییرات را بپذیرید. تغییرات را ایجاد کنید. تغییرات را دوست داشته باشید و ... بله، از خودتان شروع کنید.

به دیگری کمک کنید تا رشد کند:

رضایت حاصل از این کار بی اندازه است. به همکار خود کمک کنید تا مقاله های قوی بنویسد، کمکش کنید تا هنر روابط رسانه ای را بیاموزد، به شاگرد دفتر کار خود چیزی بیش از کپی و الصاق کردن فایل را بیاموزید. به رئیستان یاری برسانید تا ارتقای شغلی خود را بگیرد. کمک کنید تا سازمانتان بهترین باشد. به مشتریانتان کمک کنید که کارهای بیشتری بگیرند. اینطوری دنیا خودبخود گلستان خواهد شد.

تواضع را تمرین کنید:

مهم ترین تصمیمی که در جلسه روسا گرفته می شود پیش از اینکه به خاطرات بپیوندد به آگاهی شما می رسد، البته اگر شما نام کسی را که در بوفه کار می کرد یا پسری که جارو می کرد یا به خاطر بیاورید. پیشرفت خوب است و شما حق دارید که رئیس شدن را هدف خود قرار دهید...
 

منبع: فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد