درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 02:23   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45575صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیدوشنبه، 10 آذر 1399 - 00:38
نامزدهای بهترین عکس 2020
پنجاه اثر منتخب راه‌یافته به فهرست نامزدهای نهایی این رقابت توسط عکاسانی از کشورهای مختلفی همچون آرژانتین، برزیل، کانادا، فرانسه، گرجستان، آلمان، غنا، مجارستان، اندونزی، ایتالیا، ژاپن، مالزی، پاکستان، پرتغال، روسیه، کره‌جنوبی و … ثبت شده‌اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| 50 اثر، نامزدهای نهایی جایزه عکاسی آگورا به عنوان «بهترین عکس ۲۰۲۰» شدند.

پنجاه اثر از بین ۳۵هزار شرکت‌کننده از ۱۳۵ نقطه مختلف جهان به عنوان نامزدهای نهایی «برترین
عکس۲۰۲۰» جایزه عکاسی جهانی «آگورا» معرفی شدند.

«آگوارا» اپلیکیشنی است که به کمک آن عکاسان آماتور یا حرفه‌ای می‌توانند عکس‌های خود را به قضاوت کاربران بگذارند و رای بگیرند. ارزش جایزه سال آگورا، ۲۵ هزار دلار است.

برنده نهایی این رقابت عکاسی، 28 دسامبر مشخص خواهد شد و عکسی انتخاب می‌شود که بیشترین رای را از سوی مردم دریافت کند.

پنجاه اثر منتخب راه‌یافته به فهرست نامزدهای نهایی این رقابت توسط عکاسانی از کشورهای مختلفی همچون آرژانتین، برزیل، کانادا، فرانسه، گرجستان، آلمان، غنا، مجارستان، اندونزی، ایتالیا، ژاپن، مالزی، پاکستان، پرتغال، روسیه، کره‌جنوبی و … ثبت شده‌اند.

اپلیکیشن «آگورا» حدود ۳.۵ میلیون کاربر دارد و از سال ۲۰۱۷ رقابت‌های عکاسی مختلفی را ترتیب داده است.


در ادامه منتخبی از پنجاه اثر راه‌یافته به فهرست نامزدهای نهایی این رقابت را مشاهده می‌کنید:

 

 

 


اگر قرار بود عکس معروف مونالیزای افغان در سال 2020 گرفته شود، چنین تصویری ثبت می‌شد-مجارستان



تلاقی یک رود گل‌آلود با اقیانوس- تیمور



خرس قطبی شناکنان به پیش می‌رود- کانادا



زنی در میان برنج‌زار- ویتنام



رزم مشترک- غنا



زیبایی محدود به رنگ خاصی نیست- نیجریه



رصدخانه رادیویی NOEMA – فرانسه



کشاورز خسته- پرتغال




عشق خانوادگی- نامیبیا



سالن کنسرت خالی در یکی از دانشگاه‌های روسیه- روسیه



مرغ مگس- گواتمالا
 



جزیره فریزر- استرالیا



خیابان‌های خالی- سانفرانسیسکو




پلیس ضدشورش و پیرزن- ونزوئلا



زباله‌گرد‌ها- اندونزی



برف در نورالسطان- قزاقستان



یک خرس قطبی خواب‌آلود- نروژ



مرغان ماهیخوار- یورکشایر انگلستان



دعا برای رفع بلای کرونا- میانمار



ایستاده در برابر غول‌ها- ایتالیا



پرتره مرد پاکستانی- پاکستان



لبخند مادر- ویتنام

 


سایه یا منشا سایه- امارات
 


مسجد جامع دبی- امارات


کشتی به گل نشسته- اندونزی



هنگ‌کنگ پُر رنگ و لعاب و پیرمرد نحیف- هنگ‌کنگ

 


منبع: خبرکانادا

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد