درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 18:16   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45575صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیدوشنبه، 10 آذر 1399 - 01:14
نامزدهای بهترین عکس 2020
پنجاه اثر منتخب راه‌یافته به فهرست نامزدهای نهایی این رقابت توسط عکاسانی از کشورهای مختلفی همچون آرژانتین، برزیل، کانادا، فرانسه، گرجستان، آلمان، غنا، مجارستان، اندونزی، ایتالیا، ژاپن، مالزی، پاکستان، پرتغال، روسیه، کره‌جنوبی و … ثبت شده‌اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| 50 اثر، نامزدهای نهایی جایزه عکاسی آگورا به عنوان «بهترین عکس ۲۰۲۰» شدند.

پنجاه اثر از بین ۳۵هزار شرکت‌کننده از ۱۳۵ نقطه مختلف جهان به عنوان نامزدهای نهایی «برترین
عکس۲۰۲۰» جایزه عکاسی جهانی «آگورا» معرفی شدند.

«آگوارا» اپلیکیشنی است که به کمک آن عکاسان آماتور یا حرفه‌ای می‌توانند عکس‌های خود را به قضاوت کاربران بگذارند و رای بگیرند. ارزش جایزه سال آگورا، ۲۵ هزار دلار است.

برنده نهایی این رقابت عکاسی، 28 دسامبر مشخص خواهد شد و عکسی انتخاب می‌شود که بیشترین رای را از سوی مردم دریافت کند.

پنجاه اثر منتخب راه‌یافته به فهرست نامزدهای نهایی این رقابت توسط عکاسانی از کشورهای مختلفی همچون آرژانتین، برزیل، کانادا، فرانسه، گرجستان، آلمان، غنا، مجارستان، اندونزی، ایتالیا، ژاپن، مالزی، پاکستان، پرتغال، روسیه، کره‌جنوبی و … ثبت شده‌اند.

اپلیکیشن «آگورا» حدود ۳.۵ میلیون کاربر دارد و از سال ۲۰۱۷ رقابت‌های عکاسی مختلفی را ترتیب داده است.


در ادامه منتخبی از پنجاه اثر راه‌یافته به فهرست نامزدهای نهایی این رقابت را مشاهده می‌کنید:

 

 

 


اگر قرار بود عکس معروف مونالیزای افغان در سال 2020 گرفته شود، چنین تصویری ثبت می‌شد-مجارستان



تلاقی یک رود گل‌آلود با اقیانوس- تیمور



خرس قطبی شناکنان به پیش می‌رود- کانادا



زنی در میان برنج‌زار- ویتنام



رزم مشترک- غنا



زیبایی محدود به رنگ خاصی نیست- نیجریه



رصدخانه رادیویی NOEMA – فرانسه



کشاورز خسته- پرتغال




عشق خانوادگی- نامیبیا



سالن کنسرت خالی در یکی از دانشگاه‌های روسیه- روسیه



مرغ مگس- گواتمالا
 



جزیره فریزر- استرالیا



خیابان‌های خالی- سانفرانسیسکو




پلیس ضدشورش و پیرزن- ونزوئلا



زباله‌گرد‌ها- اندونزی



برف در نورالسطان- قزاقستان



یک خرس قطبی خواب‌آلود- نروژ



مرغان ماهیخوار- یورکشایر انگلستان



دعا برای رفع بلای کرونا- میانمار



ایستاده در برابر غول‌ها- ایتالیا



پرتره مرد پاکستانی- پاکستان



لبخند مادر- ویتنام

 


سایه یا منشا سایه- امارات
 


مسجد جامع دبی- امارات


کشتی به گل نشسته- اندونزی



هنگ‌کنگ پُر رنگ و لعاب و پیرمرد نحیف- هنگ‌کنگ

 


منبع: خبرکانادا

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد