درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 08:23   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45515صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیچهارشنبه، 5 آذر 1399 - 18:59
آش شله قلم کاری به نام روابط عمومی شهرداری مشهد
روابط‌عمومی در سازمان های متعدد تعاریف گوناگونی دارد و به صورت کلی همه تعاریف در مجموع یک خروجی را هدف قرار می دهند اما تعریف روابط عمومی در شهرداری مشهد از رنگ و بوی متفاوتی برخوردار است که می توان آن را «آش شله قلم کار» نامید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| موسوی گفت: روابط‌عمومی در سازمان های متعدد تعاریف گوناگونی دارد و به صورت کلی همه تعاریف در مجموع یک خروجی را هدف قرار می دهند اما تعریف روابط عمومی در شهرداری مشهد از رنگ و بوی متفاوتی برخوردار است که می توان آن را «آش شله قلم کار» نامید.

به گزارش شارا، «سید وحید موسوی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد ضمن تبریک سالروز ولادت امام حسن عسکری(ع) و گرامیداشت هفته بسیج گفت: روابط عمومی در سازمان های متعدد تعاریف گوناگونی دارد و به صورت کلی همه تعاریف در مجموع یک خروجی را هدف قرار می دهند اما تعریف روابط عمومی در شهرداری مشهد از رنگ و بوی متفاوتی برخوردار است که می توان آن را «آش شله قلم کار» نامید.

این فعال رسانه افزود: شورای پنجم با شعار شفافیت و شیشه ای بودن وارد عرصه شد و تا به حال ۲ شهردار ۵ روابط عمومی را به خود دیده است، مدیریتی که تغیراتش مثال زدنی بوده و شبانه حکم های مدیریتی امضاء می شود، از ابتدای آغاز مدیریت شهری، شبکه پیچیده روابط عمومی با سرپرستی حسین کشیری کار خود را شروع کرد.

وی ادامه داد: دیری نپایید تا نیروی متخصص حیدری به نام فرهادی نیا پا به عرصه گذاشت، فرهادی نیا تفکرات آموزشی و مدرسه گونه ای خود را به رخ تقی زاده خامسی (شهردار سابق مشهد) کشاند تا بتواند نیروی مورد اعتماد او نیز قرار بگیرد اما با کمی اختلاف و اجرای قانون منع به کار گیری بازنشستگان، خامسی مسیر را به سمت معاونت وزارت طی کرد و با حضور شهردار جدید دست و پا زدن روابط عمومی(فرهادی نیا) به بار ننشست و اسماعیل زاده نیروی روی کاغذ (عنایت) شد.

موسوی گفت: شبانه حکم وی امضا شد و از فردای روز بعد به صورت رسمی اسماعیل زاده با تحویل رادکان به ساختمان چند منظوره روابط عمومی تشریف فرما شد که تا به امروز می توان جانمایی تعدادی از نیروهای وی را در شهرداری دید، اما دیری نپایید که زیر پایش را کشیدند و مشاور شهردار جای خودش را به مجید خرمی داد که با حفظ سمت مدیر عاملی شهرآرا به سرپرستی مدیریت روابط عمومی شهرداری مشهد منصوب شد که درست خاطرات پایان دوره پژمان و حامد مقدم را به تصویر می کشید.

این فعال رسانه اظهار کرد: خرمی که استارت قوی و مناسبی را برای روابط عمومی شهرداری در دستور کار قرار داده بود شروعی تازه برای رسانه شهرداری ترسیم کرد تا کلایی لحظه به لحظه بر محبوبیتش افزوده شود چرا که پیش از انجام هر رویدادی رسانه فعالیت های شهردار جوان را آنچنان بلند می کرد که گویی فتح اتفاق افتاده است اما خوب تجربه ثابت کرده بود ریخت و پاش های افزودنی، کار دست صاحبانش می دهد.

وی بیان کرد: تیر و ترکش این شرایط به مجید خرمی خورد و او را منهدم کرد تا تفکرات رسانه ای و چشم انداز مثبت وی به بار ننشیند اما سهم خواهی های شورا از روابط عمومی و شهر آرا به نقطه صفر مرزی خود رسیده بود که بالاخره در سحرگاه یکی از روزها، مجید خرمی به صورت رسمی از روابط عمومی و شهرآرا کنار گذاشته شد تا دست کلایی برای انتصابات جدید باز تر شود اما باز هم سفارشی و تلفنی، شبانه بود یا روزانه را به خاطر ندارم ولی قرعه به امیر اقتناعی هدیه داده شد تا در روابط عمومی ساکن شود.

موسوی ادامه داد: فعلا نمی خواهم به سرنوشت و سرگذشت مدیران گذشته روابط عمومی بپردازم که پردازش آن با باز بودن پرونده ها، صورت خوشی نخواهد داشت، امیر اقتناعی که از ابتدای ورود مدعی امور رسانه نبود و رسما رسانه برایش مضمون گنگ و ناشناخته ای داشت ابتدا به ساکن دو تغییر را در دستور کار قرار داد که به گونه ای نگاه های چپ و راست را درگیر نقش بی تاثیرش در روابط عمومی کند.

این فعال رسانه افزود: اما جایگاه حساس رسانه شهری آنقدر آبکی شده بود که هر ناکار بلدی خودش را به عنوان متخصص به اقتناعی قالب می کرد، امیر قصه ما سیاست را خوب می دانست اما فرق بین تیتر و لید را نه، عدم تخصص به گونه ای فاتحه رسانه شهر را خوانده بود آن هم رسانه ای که تا به اینجا ۵ مدیر را در دل خودش جای داده بود که هرکدام تفکرات خاص خام و پخته خود را طراحی و پیاده سازی کردند، حال دیگر مدیریت رسانه ای شهر خسته است و آبستن تفکرات مدیرانش شده بود.

وی اظهار کرد: امیر اقتناعی گول تفکرات به ظاهر خردمندانه تعدادی را خورد که خودشان را مدعی امور رسانه می دانستند که همین افراد اضافی سفارشی، آن چنان گلی بر ساختار رسانه ای شهر زندند که ساعت ها باید نشست و دید که چنین است و چنان، اما سرانجام بعد از اشتباهات رسانه ای بیش از حد اقتناعی عذر وی هم خواسته شد تا مسیر روابط عمومی را به سمت خانه اش ترک کند.

موسوی گفت: به صورت کلی می توان گفت عدم آگاهی بیش از پیش باعث ضربه های چند جانبه شد که امیر نوش جان کرده و حال در گوشه ای نشسته است و به ادامه کار فکر می کند البته وی دوستانی رسانه معاب هم داشت که نتوانستند دست او را در واپسین لحظات عمر کاری اش به عنوان مدیر کل روابط عمومی بگیرند.

این فعال رسانه بیان کرد: این بار توپ در میدان سید مهدی حسینی است تا کادر فنی خودش را بچیند و در واپسین لحظات این شورا بتواند حداقل در مقابل شرایط فعلی رخی بنماید، اکنون که حسینی نیروی با تجربه شهرداری است از او انتظار می رود تا تعامل بهتری را با رسانه های موافق و منتقد شهری برقرار کند که کشتی شورای پنجم به سکان داری کلایی در گل فرو نرود.

وی افزود: رسانه جایگاه حساسی دارد به خصوص در شهر مشهد، پس تفکر حسینی باید به گونه ای باشد که بتواند مسیر چند ماهه پیش رو را خوب طی کند تا رویداد های تازه تری را در رسانه شهری شاهد باشیم چرا که حال روز رسانه شهرداری مشهد اصلا خوب نیست و مانند شرایط فعلی در وضعیت قرمز به سر می برد، تجربه مدیریتی حسینی می تواند ابتدایی ترین عنصر مثبت وی به جهت ادامه کار در روابط عمومی باشد.


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد