درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 8 خرداد 1403 - 09:28   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند

  مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

اعتماد به هوش مصنوعی

  اعتماد به هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد
  سه نکته برای بازسازی گذشته خود
  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟
  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل
  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد
  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟
  هم‌افزایی روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه برای توسعه فرهنگ پذیری خدمات بیمه در جامعه
  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن
  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند
  آیا نظرسنجی‌های رضایت مشتری دقیق هستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45426صفحه نخست » ادامه مطلب چهارچهارشنبه، 28 آبان 1399 - 01:25
آیین اختتامیه دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق
مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو با بیان اینکه اختتامیه دومین جشنواره ارزیابی روابط‌عمومی‌های صنعت آب و برق کشور امروز با حضور وزیر نیرو برگزار می‌شود، از برگزیده شدن ۴۹ شرکت در ۱۴ محور خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو با بیان اینکه اختتامیه دومین جشنواره ارزیابی روابط‌عمومی‌های صنعت آب و برق کشور فردا با حضور وزیر نیرو برگزار می‌شود، از برگزیده شدن ۴۹ شرکت در ۱۴ محور خبر داد.

به گزارش شارا، "صدیقه ببران" در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، در خصوص ویژگی دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور اظهار کرد: در این جشنواره تمامی مراحل از ارسال آثار تا ارزیابی داوران به ‌صورت الکترونیکی بوده است.


وی با بیان اینکه اختتامیه دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور ۲۸ آبان‌ماه سال‌جاری برگزار می‌شود، یادآور شد: این جشنواره قرار بود در ماه‌های قبل برگزار شود، اما به دلیل تشدید شیوع ویروس کرونا برگزاری دومین جشنواره به تعویق افتاد.


مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، با اشاره به اینکه آثار ارسالی برای این جشنواره نسبت به سال اول برگزاری، ۳۰ درصد افزایش داشته است، خاطرنشان کرد: در این جشنواره آثار مربوط به فعالیت‌های سال گذشته ۱۳۲ شرکت از صنعت آب و برق در ۱۴ محور، مورد ارزیابی داوران قرار گرفته است.


ببران ادامه داد: ارزیابی این جشنواره در ۱۴ محور شامل "انتشارات و مستندسازی"، "ارتباط درون سازمانی"، "حضور در فضای مجازی"، "ارتباط با پایگاه خبری وزارت نیرو (پاون)"، "ارتباط با رادیو تلویزیون اینترنتی"، "فرهنگ‌سازی و آموزش همگانی"، "تبلیغات محیطی و رسانه‌ای"، "ارتباط با رسانه‌ها (دیداری، شنیداری، مکتوب و مجازی)"، "جشنواره و نمایشگاه"، "آموزش همکاران روابط عمومی و اصحاب‌ رسانه"، "مدیریت و برنامه‌ریزی"، "پژوهش و افکارسنجی"، "نوآوری و خلاقیت" و "پویش #هرهفته_الف_ب_ایران" صورت گرفته است.


وی از برگزیده شدن ۴۹ شرکت در این جشنواره خبر داد و افزود: ۱۸ شرکت توزیع نیروی برق، هفت شرکت برق منطقه‌ای، پنج شرکت مدیریت تولید،‌ هشت شرکت آب و فاضلاب و ۱۱ شرکت آب منطقه‌ای به‌عنوان شرکت برگزیده انتخاب شده‌اند.


وی در ادامه در خصوص برگزاری این جشنواره، تصریح کرد: وزارت نیرو به عنوان پیشران اصلی حرکت بخش‌های گوناگون کشور، از اقتصاد، کشاورزی و صنعت تا اسکان و آموزش و بهداشت، از سویی با حوزه‌های کلان و پایه‌ای کشور، از جمله صنایع راهبردی و امنیت سر و کار داشته و از دیگر سو با تک‌تک شهروندان در دورافتاده‌ترین و کوچکترین اجتماعات کشور در تعامل است.


مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو افزود: همین امر موجب شده کار در وزارت نیرو نه صرفاً اموری فنی در راستای تامین آب و برق، بلکه به همان اندازه و در مواردی به مراتب حساس‌تر و مهم‌تر، کنشی اجتماعی و فرهنگی بوده و ورود و توجه به حوزه فرهنگ در این وزارتخانه از اهمیت بسزایی برخوردار باشد.


ببران ادامه داد: از این رو، ارزیابی عملکرد روابط‌عمومی‌ها در ایجاد فضای گفتمان دوسویه بین سازمان و مردم، سرعت در شیوه کار، تغییر و اصلاح برخی روش‌ها و بهره‌بردن از روش‌های نوین از اهمیت بسزایی برخوردار است.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 کشور برتر برای سفر در سال 2024، طبق مجمع جهانی اقتصاد


  جنجال هوش مصنوعی ادوبی: خلاقان در برابر ربات‌ها؟


  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن


  دکتر عقیلی، نمادی از تعهد و تلاش در عرصه علوم ارتباطات


  هنر پرسیدن سوالات هوشمندانه


  از شمار دو چشم یک تن کم


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


  پیام تسلیت موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی


  پیام تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی


  نکاتی برای تصمیم‌گیری استراتژیک در شرایط عدم اطمینان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد