درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 21:43   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45332صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 21 آبان 1399 - 10:43
درخشش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در دومین جشنواره روابط عمومی‌های وزارت نیرو
در دومین جشنواره و ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور که از طرف وزارت نیرو برگزار شد، روابط عمومی نیروگاه رامین موفق به کسب رتبه دوم در بخش ارتباطات درون سازمانی شد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز موفق شد رتبه دوم ارزیابی جشنواره روابط عمومی‌های وزارت نیرو را از آن خود کند.
 
 به گزارش شارا، داوود سلیمانی مسئول هماهنگی روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز گفت: در دومین جشنواره و ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور که از طرف وزارت نیرو برگزار شد، روابط عمومی نیروگاه رامین موفق به کسب رتبه دوم در بخش ارتباطات درون سازمانی شد.
 
 او افزود: اطلاع رسانی، فرهنگ سازی، تقویت تعاملات درون سازمانی و توجه به مسئولیت‌های اجتماعی مهم‌ترین رسالت دفتر روابط عمومی نیروگاه رامین بوده و برهمین اساس، این مجموعه نهایت تلاش خود را در جهت تحقق اهداف و برنامه‌های سازمانی بکار گرفته است.
 
 سلیمانی ضمن تقدیر از تلاش شبانه روزی همکاران خود در مجموعه روابط عمومی در برنامه ریزی و اجرای این برنامه ها، کسب رتبه دوم ارتباطات درون سازمانی را حاصل همراهی و مشارکت همه کارکنان و مدیران نیروگاه در اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی دانست و بیان داشت: امیدواریم تا با تمرکز بر موضوعات انگیزشی کارکنان و استفاده از فناوری‌های نوین اطلاع رسانی شاهد تداوم این رویکرد و تحقق اهداف و برنامه‌های سازمانی خود باشیم.
 
 مسئول هماهنگی روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز اقدامات شاخص مجموعه روابط عمومی نیروگاه در برنامه ریزی جهت تقویت تعاملات میان مدیران و کارکنان، برگزاری مناسبت‌های ملی-مذهبی، برگزاری مسابقات، اردو‌ها و جشن‌های فرهنگی و همچنین اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در عرصه مدیریت مصرف انرژی برق را مهمترین معیار‌های کسب رتبه دوم از سوی این مجموعه در بخش ارتباطات درون سازمانی عنوان کرد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد