درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 03:42   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45332صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 21 آبان 1399 - 10:43
درخشش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در دومین جشنواره روابط عمومی‌های وزارت نیرو
در دومین جشنواره و ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور که از طرف وزارت نیرو برگزار شد، روابط عمومی نیروگاه رامین موفق به کسب رتبه دوم در بخش ارتباطات درون سازمانی شد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز موفق شد رتبه دوم ارزیابی جشنواره روابط عمومی‌های وزارت نیرو را از آن خود کند.
 
 به گزارش شارا، داوود سلیمانی مسئول هماهنگی روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز گفت: در دومین جشنواره و ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور که از طرف وزارت نیرو برگزار شد، روابط عمومی نیروگاه رامین موفق به کسب رتبه دوم در بخش ارتباطات درون سازمانی شد.
 
 او افزود: اطلاع رسانی، فرهنگ سازی، تقویت تعاملات درون سازمانی و توجه به مسئولیت‌های اجتماعی مهم‌ترین رسالت دفتر روابط عمومی نیروگاه رامین بوده و برهمین اساس، این مجموعه نهایت تلاش خود را در جهت تحقق اهداف و برنامه‌های سازمانی بکار گرفته است.
 
 سلیمانی ضمن تقدیر از تلاش شبانه روزی همکاران خود در مجموعه روابط عمومی در برنامه ریزی و اجرای این برنامه ها، کسب رتبه دوم ارتباطات درون سازمانی را حاصل همراهی و مشارکت همه کارکنان و مدیران نیروگاه در اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی دانست و بیان داشت: امیدواریم تا با تمرکز بر موضوعات انگیزشی کارکنان و استفاده از فناوری‌های نوین اطلاع رسانی شاهد تداوم این رویکرد و تحقق اهداف و برنامه‌های سازمانی خود باشیم.
 
 مسئول هماهنگی روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز اقدامات شاخص مجموعه روابط عمومی نیروگاه در برنامه ریزی جهت تقویت تعاملات میان مدیران و کارکنان، برگزاری مناسبت‌های ملی-مذهبی، برگزاری مسابقات، اردو‌ها و جشن‌های فرهنگی و همچنین اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در عرصه مدیریت مصرف انرژی برق را مهمترین معیار‌های کسب رتبه دوم از سوی این مجموعه در بخش ارتباطات درون سازمانی عنوان کرد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد