درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 01:50   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45238صفحه نخست » ادامه مطلب دوپنجشنبه، 15 آبان 1399 - 11:21
آمازون و خلاقیتش در مشتری‌‌مداری
این سبدها با نام «Dash Carts» هم چیزی شبیه به «آمازون‌گو» هستند. «آمازون‌گو» فروشگاه‌هایی هستند که به واسطه صدها دوربینی که داخل سقف فروشگاه تعبیه شده، مشتری می‌تواند هر آنچه می‌خواهد را از داخل قفسه‌ها بردارد و بدون اینکه حساب کند، از فروشگاه بیرون برود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| آمازون در ادامه خلاقیت‌های بی‌تکرارش، اقدام به ایجاد سبد خرید کرد و مورد استقبال مشتریانش قرار گرفت.

این سبد خرید که به‌تازگی رونمایی شده مجهز به سنسورهای وزن اجسام و دوربین است و به شما این امکان را می‌دهد تا هنگام قرار دادن جنس موردنظر داخل سبد، آن را اسکن کنید و به این ترتیب دیگر نیازی نیست در صف پرداخت خریدهایتان منتظر بمانید.

 

این سبدها با نام «Dash Carts» هم چیزی شبیه به «آمازون‌گو» هستند. «آمازون‌گو» فروشگاه‌هایی هستند که به واسطه صدها دوربینی که داخل سقف فروشگاه تعبیه شده، مشتری می‌تواند هر آنچه می‌خواهد را از داخل قفسه‌ها بردارد و بدون اینکه حساب کند، از فروشگاه بیرون برود.

«کومار» معاون بخش فناوری و خرده‌فروشی فیزیکی آمازون درباره این سرویس جدید گفت: «انگیزه اصلی ما برای ساخت این سبدها، صرفه‌جویی در وقت مشتری است.» قرار شده از این چرخ‌ها در فروشگاه آمازون در شهرک «وودلند هیلز» در کالیفرنیا استفاده شود. این فروشگاه اواخر سال ۲۰۲۰ افتتاح می‌شود. پروژه راه‌اندازی فروشگاه «وودلند هیلز» آمازون، نوامبر سال گذشته کلید خورد و به‌عنوان زنجیره جدیدی از سوپرمارکت معرفی شد که کاملا با «هول فودز» متفاوت است. البته امکان سفارش و خرید آنلاین از فروشگاه وجود دارد اما مکان فیزیکی به احتمال زیاد اواخر سال بازگشایی می‌شود.

به گفته کومار، این سبدهای جدید بخشی از تلاش‌های آمازون برای محکم کردن ردپایش در بازار 2/1هزار میلیارددلاری خواروبار آمریکاست. سال ۲۰۱۶ آمازون، فروشگاه آمازون‌گو را معرفی کرد و حدس و گمان‌های زیادی وجود داشت که آمازون چنین سخت‌افزاری هم به فروشگاه‌های «هول فودز» اضافه کند.

هدف از ساخت چنین سبدهایی، صرفه‌جویی در وقت مشتری است و اینکه به راحتی و بدون نیاز به یادگیری بتوانند استفاده از این سبدها را جزو عادات‌شان کنند؛ درست شبیه اتفاق رخ داده با «آمازون‌گو».

Dash Cart یکی از گزینه‌هایی است که آمازون می‌تواند از طریق آن مشتریان را به سمت فروشگاه‌های جدیدش بکشاند. البته این فروشگاه‌ با آمازون‌گو متفاوت است و خبری از دوربین‌های تعبیه شده در سقف نیست تا حداقل اقلام خریداری شده از سوی شما را شناسایی کند. با توجه به اینکه آمازون چندین فروشگاه آمازون‌گو و Go Grocery دارد، معلوم نیست چرا همچنان به دنبال راه‌اندازی فروشگاه‌های فیزیکی است.

 

شاید یکی از دلایلش این باشد که فروشگاه‌های آمازون‌گو از نظر سایز و اندازه نسبت به فروشگاه‌های خواروبارفروشی قابل قیاس نیستند و حتی Go Grocery در سیاتل واشنگتن هم نسبت به آمازون‌گو کوچک‌تر است. اما گویا فروشگاه جدید وودلند هیلز به مراتب بزرگ‌تر به نظر می‌رسد. بحث حریم خصوصی هم مطرح است.

 

شاید نوع فروشگاه‌های آمازون‌گو که شامل ردیابی و نظارت مشتری بود به نسبت سبدهای هوشمند چندان خوشایند نباشد چون مشتری می‌تواند به خواست و دلخواه خودش از این سبدهای هوشمند استفاده کند اما هنگام ورود به فروشگاه‌های آمازون‌گو، چه خوشش بیاید چه نیاید، تحت نظارت خواهد بود.

منبع: www.tejaratetalaeenews.ir

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد