درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 12:24   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45162صفحه نخست » مقالات روابط عمومیشنبه، 10 آبان 1399 - 07:29
نحوه ترکیب روابط عمومی سنتی با بازاریابی دیجیتال
شاید روابط عمومی سنتی و بازاریابی دیجیتال وجه اشتراک زیادی با هم نداشته باشند، اما در اهداف اصلی با هم اتفاق نظر دارند. با ترکیب این دو، می توانید با صرف هزینه و وقت کمتر کمپینی موفق تشکیل دهید. مهمترین کاری که باید انجام دهید این است که با هر دو تیم صحبت کنید و اهداف خود را تعیین کنید. قبل از انتخاب کانال دیجیتال، درباره هدفتان از تشکیل کمپین، تصمیم گیری کنید. با یک کمپین کوچک آغاز کنید؛ با کسب تجربه بیشتر به راحتی می توانید کمپین خود را گسترش دهید.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| تلفیق و به هم پیوستن روابط‌عمومی سنتی و بازاریابی دیجیتال به روش های بسیاری صورت می گیرد. برای درک بیشتر این موضوع، به این مثال ها توجه کنید:

ارتباط با اینفلوئنسرها


ارتباط با اینفلوئنسرها، زمینه ساز انتقال ایده های شما، محصولات و خدمات‌تان می شود که به سود هر دو طرف است.


از آنجایی که اینفلوئنسرهای مشهور، دنبال کننده های وفادار بسیاری دارند که با آنها رابطه نزدیکی دارند، دنبال کننده ها بازاریابان دیجیتال را به آنها معرفی می کنند که از این طریق می توان به مخاطبان هدف دسترسی داشت و آگاهی آنها را نسبت به برند افزایش می دهند.

معرفی کانال های دیجیتال برای انتشار اخبار مطبوعات


مطبوعات پایه و اساس روابط عمومی سنتی است. همیشه این طور بوده است که خبرنگاران اخبار مربوط به برند را مخابره می کردند. امروزه این مسئولیت به کانال های بازاریابی دیجیتال مانند وبسایت ها، رسانه های اجتماعی و ایمیل محول شده است. از این طریق اخبار مهم و جدید مستقیما بدون نقش واسطه ای خبرنگاران به مخاطبان مخابره می شود.


استفاده از کانال های بازاریابی دیجیتال به عنوان یک استراتژی کاربردی در روابط عمومی بدین معنا نیست که باید از خبرنگاران غافل شوید. خبرنگاران رابط مهم کسب و کار شما و مخاطبانتان هستند.

استفاده از رسانه های اجتماعی برای برقراری رابطه با خبرنگاران


می دانید که برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان و برای برقراری ارتباط آنلاین و آفلاین با آنها، می توانید از کانال های رسانه های اجتماعی استفاده کنید. چیزی که شاید ندانید این است که رسانه های اجتماعی برای حفظ روابط سودمند با خبرنگاران صنعت که به شما برای دستیابی به اهدافتان در روابط عمومی کمک می کند، بسیار اهمیت دارند.


کانال های رسانه های اجتماعی بهترین گزینه برای دسترسی به خبرنگاران مهم و شناخته شده است. آنها را در رسانه های اجتماعی پیدا کنید و دنبال کنید و در کانال های خود به اشتراک بگذارید. اگر روش عملکردتان بی نظیر و اصیل باشد، توجه متخصصان واقعی را به خود جلب می کنید.

کلام آخر


شاید روابط عمومی سنتی و بازاریابی دیجیتال وجه اشتراک زیادی با هم نداشته باشند، اما در اهداف اصلی با هم اتفاق نظر دارند. با ترکیب این دو، می توانید با صرف هزینه و وقت کمتر کمپینی موفق تشکیل دهید. مهمترین کاری که باید انجام دهید این است که با هر دو تیم صحبت کنید و اهداف خود را تعیین کنید. قبل از انتخاب کانال دیجیتال، درباره هدفتان از تشکیل کمپین، تصمیم گیری کنید. با یک کمپین کوچک آغاز کنید؛ با کسب تجربه بیشتر به راحتی می توانید کمپین خود را گسترش دهید.


از نکاتی که در بالا بیان شد استفاده کنید و روابط عمومی سنتی خود را با بازاریابی دیجیتال ترکیب کرده تا با یک استراتژی جامع و کامل بتوانید در قرن 21 یک کسب و کار موفق راه اندازی کنید.
 

 www.publicrelationstoday.com
منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)
 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد