درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 18:03   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45081صفحه نخست » مقالات روابط عمومیپنجشنبه، 4 آذر 1400 - 02:03
نوآوری
نوآوری به معنای شکستن گرایش به فکر کردن مقوله ای است. بسیاری از کسب‌وکارها قصد دارند تا کارایی فعالیت‌های خود را به‌وسیله افزایش دهند. آن‌ها وظایفی را به افراد می‌سپارند، افراد نیز این وظایف را به دپارتمان‌ها می‌سپارند و این روند همین‌طور ادامه پیدا می‌کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| نوآوری به معنای شکستن گرایش به فکر کردن مقوله ای است. بسیاری از کسب‌وکارها قصد دارند تا کارایی فعالیت‌های خود را به‌وسیله افزایش دهند. آن‌ها وظایفی را به افراد می‌سپارند، افراد نیز این وظایف را به دپارتمان‌ها می‌سپارند و این روند همین‌طور ادامه پیدا می‌کند.

 

 این‌گونه مرزهایی با دیسیپلین برای یک هدف خدمت می‌کنند اما این مورد هزینه‌هایی هم در پی دارد. مشکلات تجاری آینده به‌سادگی در بین مرزهایی که برای کمک به حل مشکلات گذشته ایجادشده قرار نمی‌گیرند و تفکر محدود به دسته‌بندی‌های موجود امکان دارد سرعت تولید (خلق) دانش را کاهش دهد زیرا این امر در توانایی افراد به ترکیب عناصر به‌واسطه روش‌های جدید اختلال ایجاد می‌کند.

پژوهشگرانی از دانشگاه تورنتو در سال ۲۰۱۶ از ۲۰۰ شرکت‌کننده درخواست کردند تا با لگوهای در اختیار خود یک بیگانه (فرازمینی) بسازند. از برخی شرکت‌کنندگان درخواست شد از آجرهایی که در گروه‌هایی مرتب‌شده بود استفاده کنند و از دیگران نیز خواسته شد تا از آجرهایی که به شکل نامرتب بودند برای ساختن بیگانه استفاده کنند. از گروه سوم هم خواسته شد تا به خلاقیت افراد امتیاز دهند و در پایان اعلام شد که بیگانه‌هایی که با استفاده از آجرهای بدون ترتیب ساخته شدند خلاقیت بیشتری داشتند.

هنگامی‌که دسته‌بندی کهنه می‌شود، امکان دارد سبب دشوار شدن تفکر در مورداستفاده از اشیا (یا ایده‌ها) به روش‌های غیرمعمولی شود و همین امر مانع نوآوری به روش‌های دیگر شود. همین موضوع دلیل تثبیت کارکردی[۳۳] است. اگر یک پیچ و آچار به شما داده شود و درخواست شود تا پیچی را در دیوار فرو کنید، چه‌کاری انجام می‌دهید؟ احتمالاً سعی می‌کنید تا سرپیچ را به‌وسیله آچار نگه‌دارید و پیچ به سمت داخل دیوار بپیچانید – و قابل پیش‌بینی است که درنهایت نیز نتایج ناشیانه و ناکارآمد خواهد بود. مؤثرترین رویکرد استفاده از آچار مانند چکش و واردکردن پیچ به داخل دیوار مانند میخ است (که امکان دارد شما نتوانید این کار را هم انجام دهید).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  روابط‌عمومی و صداقت


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  جادوی تنوع


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد