درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 04:54   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد

  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای
  ایران قوی با روابط عمومی قوی
  آخرین فرصت برای ثبت‌نام در وبینار "فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی"
  10 روش برای استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی بیش از حد شخصی
  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی
  زنده یاد «بیژن ناهیدی» مدیر اسبق روابط‌عمومی سازمان دامپزشکی به دیار باقی شتافت
  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد
  «جشنواره روابط‌عمومی»؛ بزرگ‌ترین رویداد دانشگاهی کشور
  روابط‌عمومی‌ها عملکرد دستگاه‌ها را صادقانه با مردم درمیان بگذارند
  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4507صفحه نخست » شنبه، 19 مرداد 1392 - 05:08
تاکید بر هماهنگی بیشتر روابط عمومی ها و رسانه ها
  

شازا-  رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های استان هرمزگان گفت: روابط عمومی، جایگاهی همچون مشاور مدیر و سخنگوی سازمان دارد که این موارد به تصویب هئیت وزیران رسیده است.

 

به گزارش شارا به نقل از نهر، محمد امین منصوری در گردهمایی ضیافت افطاری مدیران روابط عمومی استان اظهار داشت: پیشنهاد انتصاب مدیر روابط عمومی به عنوان سخنگوی سازمان نیز یکی از مصوبات هیئت وزیران در سال 86 است.

وی از ارسال یک نامه به کلیه مدیران دستگاه های اجرایی استان خبر داد و گفت: در متن این نامه از تمامی مدیران مدبر استان در خواست می شود تا نسبت به انتصاب مدیران روابط عمومی به سمت مشاور خود اقدام کنند.

منصوری همچنین خواستار تلاش و برنامه ریزی بهتر روابط عمومی ها شد و بیان داشت:  روابط عمومی باید خود را در جایگاه یک مشاور بداند و برای آن برنامه ریزی کند تا مدیر هم بتواند روابط عمومی را از زاویه یک مشاور کارآمد ببیند.

وی افزود: وقتی از واحدی با گستره وسیعی از کار همانند روابط عمومی در حد یک واحد تشریفاتی و تبلیغاتی انتظار داشته باشیم نمی توان واژه خوب را به آن مدیریت اطلاق کرد.

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان خاطر نشان کرد: قطعا یکی از مهمترین اهداف مدیریت بهره گیری بیشتر و بهتر از نیروی انسانی و تجهیزات است که در مورد روابط عمومی نیز این توجه به بهروری باید شکل بگیرد.

 

راه اندازی بانک اطلاعاتی مدیران روابط عمومی

وی در ادامه از راه اندازی بانک اطلاعاتی مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان خبر داد و ابراز داشت: فرم هایی دو منظوره در شورا طراحی و به مدیران روابط عمومی کلیه دستگاه های اجرایی ارسال شده که با تکمیل آنها ظرف یک هفته بانک اطلاعاتی جامع و کاملی راه اندازی می شود.

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های استان هرمزگان تصریح کرد: همچنین از طریق همین فرم ها اعضای هر کمیته در شورا تعیین می گردد تا در آینده ای نزدیک فعالیت تخصصی تر کمیته ها را شاهد باشیم.

منصوری همچنین از راه اندازی سایت شورای هماهنگی روابط عمومی های استان خبر داد و افزود: این سایت با کاربری ویژه، مخصوص مدیران روابط عمومی های دستگاه هاست که می توانند از طریق این طرح ابتکاری علاوه بر تقویت ارتباط خود با رسانه ها، روابط عمومی ها و دستگاه های مختلف  نسبت به بیان یا استفاده از موارد آموزشی و علمی مطرح شده در سایت اقدام کنند.

 

تاکید بر هماهنگی بیشتر روابط عمومی ها و رسانه ها

منصوری فعالیت گسترده و مطلوب روابط عمومی ها را در گرو همکاری و هماهنگی دیگر عضو این خانواده یعنی رسانه ها عنوان و تاکید کرد: رسانه و روابط عمومی دو بال هستند که شرط پرواز کردن ، سالم بودن هر دو بال و هماهنگ بال زدن است.

وی اظهار امیدواری کرد: با هماهنگی و همکاری بیشتر رسانه ها و روابط عمومی ها و ایجاد یک ارتباط و تعامل سازنده می توان خانواده ای قدرتمند داشت که رسیدن به جایگاه واقعی هر دو عضو را میسر می سازد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  چگونه به عنوان یک رهبر سؤالات واقعاً قدرتمند بپرسیم


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد