درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 17:53   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4503صفحه نخست » آموزش روابط عمومیجمعه، 6 فروردین 1400 - 08:46
پنج گام مناسب برای شروع فعالیت در روابط عمومی
برای کسانی که تازه شروع به فعالیت در روابط‌عمومی می کنند توجه به توصیه های زیر خالی از فایده نخواهد بود:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| برای کسانی که تازه شروع به فعالیت در روابط‌عمومی می کنند توجه به توصیه های زیر خالی از فایده نخواهد بود:

همیشه حق با مردم است


همیشه حق با مردم است که این می تواند یک راهنمای استراتژیک و کیفیت قابل تحسین رهبری برای روابط عمومی ها باشد. بنابراین در این زمینه علاوه بر بکارگیری مردمداران صادق، با آموزش مستمر، ایشان را در چگونگی به هدف رسیدن، راهنمایی و پشتیبانی نمایید. سرمایه گذاری بر روی نیروی انسانی به عنوان دارایی های آینده به عامل موفقیت شما تبدیل خواهد شد.


تعیین اهداف واقع بینانه


اهداف آرمانی را شناسایی کنید، اما از آن برای دسترسی به موفقیت های فوری استفاده نکنید. لذا پس از تعیین اهداف واقع بینانه، یادگیری نحوه کسب و کار را شروع کنید و حفظ مشتریان و مخاطبان باید اولین هدف باشد. صبر داشته باشید و هر چند ممکن است روند مقداری طولانی شود اما از قانون پرش اجتناب ورزید و برای رسیدن به هدف نهایی، با اهداف کوچک و قابل کنترل شروع نمایید.

برو بالاتر


برو بالاتر؛ این درس خیلی مهمی است. هدف این است که مشتریان و مخاطبان حقظ شوند و از سازمان و شرکت ما راضی باشند. برای این که به این هدق دسترسی پیدا کنیم، تلاش برای انجام بعدی، گوش دادن به مشتریان و مخاطبان و اینکه چگونه می توانیم اهداف خود را به بهترین شکل ممکن به انجام برسانیم.

حفظ روابط سالم با مشتری


برقراری و حفظ اعتماد سازمان از  مسیر رابطه سالم و صادقانه با مخاطبان و مشتریان عبور می کند. همیشه واقعی باشید و تعامل با مشتریان و مخاطبان را حفظ کنید. در دسترس باشید و برای کسب اطمینان سرمایه گذاری کنید.

کار سخت و سریع


نیاز به استراحت دارید و از تعطیلات به خوبی استفاده کنید. بعد از تعطیلات آخر هفته، باید سخت و سریع کار کنید. اگر شما تمام وقت خود را به کار اختصاص دهید بهره وری تان به حداکثر می رسذ و موجب خاطر رضایت مشتری و مخاطب می شود.

 

 

تعیین اهداف واقع بینانه، گوش دادن به نیازهای مشتریان و مخاطبان و ایجاد روابط واقعی.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد