شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : پنج گام مناسب براي شروع فعاليت در روابط عمومي
جمعه، 6 فروردین 1400 - 08:46 کد خبر:4503
براي كساني كه تازه شروع به فعاليت در روابط‌عمومي مي كنند توجه به توصيه هاي زير خالي از فايده نخواهد بود:

شبكه اطلاع رساني روابط‌عمومي ايران (شارا)-|| براي كساني كه تازه شروع به فعاليت در روابط‌عمومي مي كنند توجه به توصيه هاي زير خالي از فايده نخواهد بود:

هميشه حق با مردم است


هميشه حق با مردم است كه اين مي تواند يك راهنماي استراتژيك و كيفيت قابل تحسين رهبري براي روابط عمومي ها باشد. بنابراين در اين زمينه علاوه بر بكارگيري مردمداران صادق، با آموزش مستمر، ايشان را در چگونگي به هدف رسيدن، راهنمايي و پشتيباني نماييد. سرمايه گذاري بر روي نيروي انساني به عنوان دارايي هاي آينده به عامل موفقيت شما تبديل خواهد شد.


تعيين اهداف واقع بينانه


اهداف آرماني را شناسايي كنيد، اما از آن براي دسترسي به موفقيت هاي فوري استفاده نكنيد. لذا پس از تعيين اهداف واقع بينانه، يادگيري نحوه كسب و كار را شروع كنيد و حفظ مشتريان و مخاطبان بايد اولين هدف باشد. صبر داشته باشيد و هر چند ممكن است روند مقداري طولاني شود اما از قانون پرش اجتناب ورزيد و براي رسيدن به هدف نهايي، با اهداف كوچك و قابل كنترل شروع نماييد.

برو بالاتر


برو بالاتر؛ اين درس خيلي مهمي است. هدف اين است كه مشتريان و مخاطبان حقظ شوند و از سازمان و شركت ما راضي باشند. براي اين كه به اين هدق دسترسي پيدا كنيم، تلاش براي انجام بعدي، گوش دادن به مشتريان و مخاطبان و اينكه چگونه مي توانيم اهداف خود را به بهترين شكل ممكن به انجام برسانيم.

حفظ روابط سالم با مشتري


برقراري و حفظ اعتماد سازمان از  مسير رابطه سالم و صادقانه با مخاطبان و مشتريان عبور مي كند. هميشه واقعي باشيد و تعامل با مشتريان و مخاطبان را حفظ كنيد. در دسترس باشيد و براي كسب اطمينان سرمايه گذاري كنيد.

كار سخت و سريع


نياز به استراحت داريد و از تعطيلات به خوبي استفاده كنيد. بعد از تعطيلات آخر هفته، بايد سخت و سريع كار كنيد. اگر شما تمام وقت خود را به كار اختصاص دهيد بهره وري تان به حداكثر مي رسذ و موجب خاطر رضايت مشتري و مخاطب مي شود.

 

 

تعيين اهداف واقع بينانه، گوش دادن به نيازهاي مشتريان و مخاطبان و ايجاد روابط واقعي.