درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 11:50   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44925صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیدوشنبه، 21 مهر 1399 - 23:19
آنچه متخصصان روابط عمومی باید در رابطه با امنیت سایبری بدانند
برای متخصصان حوزه ارتباطات، معمول ترین روشی که ممکن است آنها را مورد هدف قرار دهد، فیشینگ است. فیشینگ زمانی اتفاق می افتد که یک مجرم اینترنتی یک ایمیل به ظاهر قانونی برای شما ارسال می کند و شما را فریب می دهد تا روی یک لینک کلیک کنید، فایل پیوست را بارگیری کنید یا از شما بخواهد پول، اطلاعات کارت اعتباری، شماره حساب بانکی و حتی گاهی کارت های هدیه ارسال کنید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| اکتبر که به اسم ماه آگاهی إز امنیت ملی سایبری نام گذاری شده، به ما به عنوان متخصصان روابط عمومی یاد آوری می کند که در برابر حفظ اطلاعات حساس مسئولیم. علاوه بر اطلاعات مهم و حساس آژانسی که در آن مشغول هستیم، اغلب به جزئیات اطلاعات مالی مشتریان و برنامه های استراتژیک آنها دسترسی داریم. این دسترسی به اطلاعات، متخصصان حوزه ارتباطات و مشتریان آنها را هدف اصلی مجرمان سایبری و هکرها قرار می دهد.


بهترین راه برای محافظت در برابر بحران امنیت سایبری، آگاهی از روش های مورد هدف قرار گرفتن است.


برای متخصصان حوزه ارتباطات، معمول ترین روشی که ممکن است آنها را مورد هدف قرار دهد، فیشینگ است. فیشینگ زمانی اتفاق می افتد که یک مجرم اینترنتی یک ایمیل به ظاهر قانونی برای شما ارسال می کند و شما را فریب می دهد تا روی یک لینک کلیک کنید، فایل پیوست را بارگیری کنید یا از شما بخواهد پول، اطلاعات کارت اعتباری، شماره حساب بانکی و حتی گاهی کارت های هدیه ارسال کنید.


بهترین راه برای اینکه قربانی فیشینگ نشویم این است که آدرس ایمیل را دوبار چک کنیم تا مطمئن شویم که املای کلمه فرق نداشته باشد یا حرف اضافی در آدرس نباشد، روی لینک های غیرعادی کلیک نکنیم یا درخواست های مطرح شده را از طریق تلفن و اطلاعات تماس معتبر بررسی و تایید کنیم.


در ماه های اخیر، من در ایمیل شخصی و اکانت های رسانه های اجتماعی خود اعلانی دریافت کرده ام که شخصی سعی دارد از خارج از آریزونا وارد اکانت های من شود. برای امنیت بیشتر در اکانت های شخصی خود، شناسایی دو طرفه را فعال کردم و برای وارد شدن می بایست کدهای ارسالی به تلفن خود را وارد کنم تا بتوانم در دستگاه جدیدی وارد سیستم شوم؛ بدین ترتیب مدام رمز عبور خود را تغییر می دهم و اپلیکیشن های خود را به روزرسانی می کنم.


حالا که ما اغلب از راه دور کار می کنیم و بیشتر تعاملات و معاملاتمان به صورت مجازی و از طریق إیمیل انجام می شود،اأین خطر بیش از پیش شده است.

 

منبع: www.publicrelationstoday.com
October 9, 2020

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد