درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 04:07   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کتاب تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی رونمایی شد
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44732صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 8 مهر 1399 - 08:18
روابط عمومی شرکت پست استان ایلام برتر شد
روابط عمومی شرکت پست ایلام توانست با کسب امتیازات کامل و ارائه بموقع گزارشات و مستندات ماهیانه در شهریورماه سال جاری رتبه اول را در بین روابط عمومی های شرکت ملی پست در کشور کسب نماید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| در ارزیابی های عملکرد شرکت ملی پست ایران روابط‌عمومی پست استان ایلام رتبه برتر را کسب کرد.

روابط عمومی اداره کل پست استان ایلام با کسب امتیازات کامل عملکرد استراتژیک شهریورماه 99 در جایگاه نخست ارزیابی عملکرد روابط عمومی های شرکت ملی پست و ادارات پست استانهای کشور قرار گرفت.

روابط عمومی شرکت پست ایلام توانست با کسب امتیازات کامل و ارائه بموقع گزارشات و مستندات ماهیانه در شهریورماه سال جاری رتبه اول را در بین روابط عمومی های شرکت ملی پست در کشور کسب نماید.

ارزیابی عملکرد شاخص های مورد نظر روابط عمومی ادارات پست استانها که سنجش آن بر مبنبای الگوی BCS بصورت ماهیانه و با هدف ارزیابی های مطلوب عملکردی فعالیتهای حوزه روابط عمومی های ادارات کل پست استانهای سراسر کشور و معرفی ادارات برترتوسط روابط عمومی شرکت ملی پست ج.ا.ا ایران صورت می پذیرد اقدامی مهم در راستای ارتقای بیش از پیش دانش علمی مسئولین روابط عمومی، کارشناسان و فعالیت های حوزه اطلاع رسانی در شرکت ملی پست ایران است

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  کتاب تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی رونمایی شد


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد