درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 09:41   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟
  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران
  چگونه از "تئاتر موفقیت" در اندازه‌گیری رسانه‌های اجتماعی خود اجتناب کنید
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44477صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریچهارشنبه، 19 شهریور 1399 - 22:25
طراح خاطره‌انگیزترین نشان‌های تبلیغاتی ایران، درگذشت
سرژ آواکیان دانش‌آموخته رشته هنرهای تجسمی از «دانشکده هنر کرویدون» لندن بود. او پس از پایان تحصیلات دانشگاهی در انگلستان به ایران بازگشت و آتلیه‌ای را در خیابان طالقانی تهران راه‌اندازی کرد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| سرژ آواکیان، نقاش، طراح و گرافیست برجسته ارمنی‌تبار، شامگاه سه‌شنبه ۱۸ شهریور بر اثر ایست قلبی و تنفسی از دنیا رفت.
 
 به گزارش شارا به نقل از فردا، از شناخته شده‌ترین آثار آواکیان می‌توان به طراحی بسته‌بندی پفک نمکی، پاکت شیر صنایع شیر ایران، آدامس شیک و لوگوهای شرکت‌های پشم سنگ ایران و ساراول اشاره کرد.
 
 او متولد سال ۱۳۱۷ در تبریز و از پایه‌گذاران گرایش‌های جدید رشته گرافیک در ایران از قبیل طراحی، حروف گرافیک تلویزیونی و چاپ گرافیک بود.
 
 سرژ آواکیان دانش‌آموخته رشته هنرهای تجسمی از «دانشکده هنر کرویدون» لندن بود. او پس از پایان تحصیلات دانشگاهی در انگلستان به ایران بازگشت و آتلیه‌ای را در خیابان طالقانی تهران راه‌اندازی کرد.
 
 آواکیان همچنین حدود چهل سال عضو رسمی هیئت علمی دانشگاه هنر بود و ریاست گروه گرافیک این مجموعه دانشگاهی را بر عهده داشت.
 
 نام این هنرمند فقید به عنوان نخستین ایرانی عضو انجمن طراحان انگلستان (L.S.I.A.D) به ثبت رسیده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد