درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 19:12   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44202صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 25 مرداد 1399 - 03:34
پنج راه برای احیای روابط عمومی
روابط عمومی که همراه آن مجموعه ای از اصول مورد اعتماد را در طول زمان آموخته ایم. برخی می گویند که آن ها قدیمی اند و مایلند که آن ها را منسوخ شده قلمداد کنند. اما، قدیمی به این معنی نیست که به کار نمی آیند. بعضی از قدیمی ترین اصول کارآمد، هنوز هم حتی در دنیای دیجیتال صحیح می باشند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| چسبیدن به ایده ها و روش هایی که کارا بودند و دور انداختن روش های ناکارآمد، بخشی از فرآیند تکرارشونده ماست به ویژه در دنیای دیجیتال. نوآوری واقعی زمانی اتفاق می افتد که عینک رنگی را برداریم و عملکرد خود را از چشمان جدیدی ببینیم.

در این جا پنج راهنمایی وجود دارد:

1- نگاهی دوباره به برنامه‌ها و کمپین های خود داشته باشید

 

کار هر شرکتی را می توان با نگاهی دوباره به راهکارهایش انجام داد وگرنه با رکود و ایستایی کمپین مواجه خواهید شد. با برداشتن گامی به عقب و مرور اهداف نهایی، مخاطبان و روش ها، شروع کنید. مروز کنید که از چه راه دوری آمده اید و سپس در استراتژی و تاکتیک های خود بازنگری کنید. زمانی که این کار را انجام می دهید افکار منفی را از خود دور کنید (افکاری که هر ایده جدیدی که در لحظه عملی به نظر نمی رسند را رد می کنند).

 

اجازه بدهید ایده های ابتکاری جریان یابند. قبل از اینکه پنج صفحه از ایده جدیدتان را بنویسید متوقف نشوید. خودتان را به جای موکلانتان بگذارید. از چشمان آن ها به کمپین های خود بنگرید.

2- هیچ چیز مانند روابط عمومی سنتی نیست

 

روابط عمومی که همراه آن مجموعه ای از اصول مورد اعتماد را در طول زمان آموخته ایم. برخی می گویند که آن ها قدیمی اند و مایلند که آن ها را منسوخ شده قلمداد کنند. اما، قدیمی به این معنی نیست که به کار نمی آیند. بعضی از قدیمی ترین اصول کارآمد، هنوز هم حتی در دنیای دیجیتال صحیح می باشند.

 

اگرچه به عنوان متخصصان روابط‌عمومی، لازم است مطمئن شویم که همپای موکلان خود هستیم و به این منظور باید دیدگاهی خارج از راه های معمولی انجام کارها داشته باشیم. به کمپین های خود از عدسی دانش، تجربه و عملکرد خودتان نگاه کنید، اما فکرتان را به روی ایده های نو و احتمالات باز کنید.

3- به همکاری فکر کنید

 

بسیاری از ما در سیلوهای روابط عمومی خودمان کار می کنیم و بین کار خود و سایر تاکتیک های بازاریابی جدایی ایجاد می کنیم. مدت هاست که زمان این نوع رویکردها سپری شده است، یکپارچگی همه چیز است اما از آن مهم تر درک سایر اصول است. اگر درک کنید که شرکت تبلیغاتی، یا تیم دیجیتال یا ترویج چگونه کار می کند، دانش بهتری از چگونگی همکاری نزدیکتر با آن ها به منظور انتفاع موکلان خود خواهید داشت.

 

گفته شدن این که همکاری از یکپارچگی بیشتر است یک رویکرد است. این به معنی به اشتراک گذاشتن افکار و ایده ها با دیگران است. درست مانند شما دانش های زیادی در سایر متخصصان است که از همفکری برای رسیدن به راه حل های بهتر برای موکلان و حرفه خود ابایی ندارند. همچنین همکاری به معنی صادق و روراست بودن با موکل تان و کار کردن با یکدیگر برای انجام بهتر کارها نسبت به سال قبل است.

4- برنامه ریزی شغلی را فراموش نکنید

 

به خاطر داشته باشید که بیشتر مردم در این زمان به زندگی خود نگاه می کنند و از خود می پرسند که آیا در مسیر درست هستند. به عنوان یک بنگاه یا رهبر تیم، باید خود را با نیازها و اهداف کارکنان خود وفق دهید. روی برنامه کاری که با اهداف آن ها و سازمان تان همخوانی دارد کار کنید. سپس تصمیم بگیرید این وعده ها را عملی کنید.

5- مسئولیت پذیر و متعهد باشید

 

ما در صنعتی هستیم که از موفقیت برندها، شرکت ها و مردم، جدایی ناپذیر است. ما فرصت فوق العاده ای داریم تا بخشی از این موفقیت باشیم که به همراه خود فرصت کاری، رشد اقتصادی و جایزه مالی خواهد داشت. هر نوعی ترسی را کنار بگذارید. از دستاوردهای خود و کسب و کارتان و صنعت مان به خود ببالید. تعهد کنید که بهترین متخصص روابط عمومی بشوید.

 

نویسنده: جانین لوید

مترجم: زهرا بابازادگان
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد