درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 03:52   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 442صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیجمعه، 14 شهریور 1399 - 08:49
ژرف نگری؛ اساس هنر صفحه آرایی
محمود مختاریان، مدرس و روزنامه نگار - عکس های خبری، داستانی، مستند اجتماعی، اجتماعی و پرتره (صورت و چهره) از جمله زمینه های مطرح هنر عکاسی در نشریات هستند. هر چند که امروزه عکاسی سینمایی، ورزشی، تبلیغات و مد از جایگاه ویژه ای در مطبوعات جهان برخوردارند و در هر یک از آن ها دید عکاس، نقطه طلایی و شکار لحظه ها دارای اهمیت است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ژرف نگری باید به عنوان هدف اصلی و اساس هنر صفحه آرایی در نشریات همواره مدنظر قرار گیرد. اولین موردی که در نشریات جهان برای آن اهمیت قایلند، صفحه آرایی است. اما متأسفانه در ایران یکی از ضعف های نشریات و جامعه رسانه ای ما این است که صفحه آرایی و تبلیغات نمی دانیم و با اصول آن نیز آشنایی کامل نداریم.
 
 جذابیت بصری و انتقال پیام
 بسترسازی، برجسته سازی، اعتمادسازی و فرهنگ¬سازی راه¬های تقویت قدرت رسانه¬ای در دنیا به شمار می¬روند. در این راستا مطبوعات باید قادر باشند پیام های خود را در سطح ملی، منطقه¬ای، فراملی و ملی منتقل کنند. از این رو ناچاریم که برای انتقال و درک پیام¬ها زبان یکدیگر را بدانیم.


 عکس های خبری، داستانی، مستند اجتماعی، اجتماعی و پرتره (صورت و چهره) از جمله زمینه های مطرح هنر عکاسی در نشریات هستند. هر چند که امروزه عکاسی سینمایی، ورزشی، تبلیغات و مد از جایگاه ویژه ای در مطبوعات جهان برخوردارند و در هر یک از آن ها دید عکاس، نقطه طلایی و شکار لحظه ها دارای اهمیت است.
 
 نام و لوگوی نشریه
 اسم نشریه باید در راستای اهداف نشریه انتخاب شود و طراحی لوگوی آن باید تک سیلابی و حداکثر دو سیلابی و تلفیقی از هنر گرافیک و خط نستعلیق باشد. لوگو باید خوانا و چشم¬نواز باشد و در رنگ و ابعاد مختلف هویت خود را نشان دهد و نیز در محل مناسبی روی جلد قرار گیرد.
 
 مدیریت نشر
 در تمام دنیا سه مدیریت تحریریه، درآمدزایی و توزیع در روند انتشار نشریات وجود دارند که در ایران بیشتر به مدیریت درآمدزایی آن توجه می¬شود. در صورتی که در دنیا مدیریت توزیع یعنی جلب مخاطبان و تعداد نسخه¬های فروش رفته مطبوعات دارای اهمیت بسیاری است.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد