درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 18:12   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود
  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44041صفحه نخست » مقالات روابط عمومیچهارشنبه، 15 مرداد 1399 - 03:35
رهبران صنعت از روابط عمومی چه سودی می برند؟
روابط‌عمومی ثابت کرده است که اهرمی فوق العاده برای رهبران است که در جستجوی راه هایی برای حرکت در اطراف محدودیت های تبلیغاتی دیجیتال سختگیرانه قرار گرفته در این صنعت و سایر صنایع هستند. هنگامی که با دقت اجرا شد، روابط‌عمومی مناسب شما را در صندلی راننده قرار می دهد و این امکان را برای شما فراهم می کند که داستان خود را به روشی بگویید که شما و برندتان را به روشی که قرار است از لحظه ایجاد آن قرار بگیرد، قرار دهد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سالهاست که شرکتهای مختلف و رهبران آنها تلاش کرده اند تا تبلیغات دیجیتالی را برای گفتن داستان خود و افزایش آگاهی از برند به کار گیرند. بنابراین در عصری که محتوا پادشاه است، بهترین حرکت برای رهبری، تلاش برای گفتن داستان برند خود، تقویت آگاهی، ایجاد اعتماد و ایجاد اعتبار است.

روابط‌عمومی ثابت کرده است که اهرمی فوق العاده برای رهبران است که در جستجوی راه هایی برای حرکت در اطراف محدودیت های تبلیغاتی دیجیتال سختگیرانه قرار گرفته در این صنعت و سایر صنایع هستند. هنگامی که با دقت اجرا شد، روابط‌عمومی مناسب شما را در صندلی راننده قرار می دهد و این امکان را برای شما فراهم می کند که داستان خود را به روشی بگویید که شما و برندتان را به روشی که قرار است از لحظه ایجاد آن قرار بگیرد، قرار دهد.

در اینجا پنج روش وجود دارد که رهبران می توانند از روابط عمومی سود ببرند:

1. تقویت آگاهی

مهم نیست که داستان شما چقدر معنادار باشد یا اینکه محصول یا خدمات شما تا چه اندازه انقلابی باشد، اگر کسی نداند آن،  وجود خارجی دارد.
 

با ایجاد جذابیت برای مخاطبان اصلی و تقویت آگاهی آنها، به یاد ماندنی باشید، سپس پول را در روابط عمومی بگذارید و در انتظار نتایج باشید.

2. ساختن نام تجاری خود

داستان ها می فروشند. این برای یک برند تجاری که می خواهد طرحی پایدار و طولانی مدت برای خود بسازد بسیار مهم است. همچنین کمپین های روابط عمومی می توانند هم افزایش کوتاه مدت درگیر شدن داشته باشند و هم در بلند مدت در رتبه بندی سئو، بویژه در کنار بهترین روش های وب سایت و سایر استراتژی های بازاریابی دیجیتال به اعتبار شرکت شما کمک کند.


3. ایجاد اعتبار

روابط عمومی که منجر به بدست آوردن پوشش رسانه ای در رسانه ها می شود به رهبران شرکتها کمک می کند تا اعتبار و اقتدار خود را به نمایش بگذارند.
 

روابط عمومی، سرمایه گذاری است که به شما در ایجاد اعتبار و حفظ ارتباط شرکت کمک می کند.


4- اعتماد سازی

هنگامی که شما به طور جدی داستان خود را بیان می کنید و به گونه ای انجام می دهید که توجه رسانه های محلی، منطقه ای و ملی را به شکلی مثبت جلب کند، متوجه می شوید که بازار هدف شما با گذشت زمان، نسبت به شما گرایش بیشتری پیدا می کند. قدرت روابط عمومی در این رابطه بسیار شبیه به حرف مثبت گفتن است.

5. جذب بیشتر استعدادهای درخشان


محصول جانبی دیگر روابط عمومی استراتژیک این است که شروع به جذب بیشتر استعدادهای مناسب و کاردرست خواهد کرد. کار کردن در کنار افراد مناسب و متناسب با فرهنگی که چشم انداز شرکت را به رسمیت بشناسد می تواند راه برای موفقیت هموارتر سازد.
 

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد