درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 20:36   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44041صفحه نخست » مقالات روابط عمومیچهارشنبه، 15 مرداد 1399 - 08:05
رهبران صنعت از روابط عمومی چه سودی می برند؟
روابط‌عمومی ثابت کرده است که اهرمی فوق العاده برای رهبران است که در جستجوی راه هایی برای حرکت در اطراف محدودیت های تبلیغاتی دیجیتال سختگیرانه قرار گرفته در این صنعت و سایر صنایع هستند. هنگامی که با دقت اجرا شد، روابط‌عمومی مناسب شما را در صندلی راننده قرار می دهد و این امکان را برای شما فراهم می کند که داستان خود را به روشی بگویید که شما و برندتان را به روشی که قرار است از لحظه ایجاد آن قرار بگیرد، قرار دهد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سالهاست که شرکتهای مختلف و رهبران آنها تلاش کرده اند تا تبلیغات دیجیتالی را برای گفتن داستان خود و افزایش آگاهی از برند به کار گیرند. بنابراین در عصری که محتوا پادشاه است، بهترین حرکت برای رهبری، تلاش برای گفتن داستان برند خود، تقویت آگاهی، ایجاد اعتماد و ایجاد اعتبار است.

روابط‌عمومی ثابت کرده است که اهرمی فوق العاده برای رهبران است که در جستجوی راه هایی برای حرکت در اطراف محدودیت های تبلیغاتی دیجیتال سختگیرانه قرار گرفته در این صنعت و سایر صنایع هستند. هنگامی که با دقت اجرا شد، روابط‌عمومی مناسب شما را در صندلی راننده قرار می دهد و این امکان را برای شما فراهم می کند که داستان خود را به روشی بگویید که شما و برندتان را به روشی که قرار است از لحظه ایجاد آن قرار بگیرد، قرار دهد.

در اینجا پنج روش وجود دارد که رهبران می توانند از روابط عمومی سود ببرند:

1. تقویت آگاهی

مهم نیست که داستان شما چقدر معنادار باشد یا اینکه محصول یا خدمات شما تا چه اندازه انقلابی باشد، اگر کسی نداند آن،  وجود خارجی دارد.
 

با ایجاد جذابیت برای مخاطبان اصلی و تقویت آگاهی آنها، به یاد ماندنی باشید، سپس پول را در روابط عمومی بگذارید و در انتظار نتایج باشید.

2. ساختن نام تجاری خود

داستان ها می فروشند. این برای یک برند تجاری که می خواهد طرحی پایدار و طولانی مدت برای خود بسازد بسیار مهم است. همچنین کمپین های روابط عمومی می توانند هم افزایش کوتاه مدت درگیر شدن داشته باشند و هم در بلند مدت در رتبه بندی سئو، بویژه در کنار بهترین روش های وب سایت و سایر استراتژی های بازاریابی دیجیتال به اعتبار شرکت شما کمک کند.


3. ایجاد اعتبار

روابط عمومی که منجر به بدست آوردن پوشش رسانه ای در رسانه ها می شود به رهبران شرکتها کمک می کند تا اعتبار و اقتدار خود را به نمایش بگذارند.
 

روابط عمومی، سرمایه گذاری است که به شما در ایجاد اعتبار و حفظ ارتباط شرکت کمک می کند.


4- اعتماد سازی

هنگامی که شما به طور جدی داستان خود را بیان می کنید و به گونه ای انجام می دهید که توجه رسانه های محلی، منطقه ای و ملی را به شکلی مثبت جلب کند، متوجه می شوید که بازار هدف شما با گذشت زمان، نسبت به شما گرایش بیشتری پیدا می کند. قدرت روابط عمومی در این رابطه بسیار شبیه به حرف مثبت گفتن است.

5. جذب بیشتر استعدادهای درخشان


محصول جانبی دیگر روابط عمومی استراتژیک این است که شروع به جذب بیشتر استعدادهای مناسب و کاردرست خواهد کرد. کار کردن در کنار افراد مناسب و متناسب با فرهنگی که چشم انداز شرکت را به رسمیت بشناسد می تواند راه برای موفقیت هموارتر سازد.
 

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد