درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 04:58   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43978صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 8 مرداد 1399 - 13:34
در مجموعه روابط عمومی و مجموعه فرهنگی شهرداری اصفهان شاهد نیروهای خوش فکر و خدماتی ارزنده هستیم
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: در مجموعه روابط‌عمومی و مجموعه فرهنگی شهرداری اصفهان شاهد نیروهای خوش فکر و خدماتی ارزنده هستیم و همکاری شهرداری و شورای هماهنگی تبلیغات قابل تقدیر است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: در مجموعه روابط‌عمومی و مجموعه فرهنگی شهرداری اصفهان شاهد نیروهای خوش فکر و خدماتی ارزنده هستیم و همکاری شهرداری و شورای هماهنگی تبلیغات قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد علی احمدی، در دیدار مدیران روابط عمومی و مجموعه فرهنگی شهرداری اصفهان که به مناسبت سالگرد تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: از حضرت امیر (ع) سوال شد حق مسلمان بر مسلمان چیست؟ حضرت فرمودند که آسان‌ترین آن حقوق این است که آنچه را برای خود می‌پسندی برای دیگران نیز بپسند؛ امیدوارم که خداوند همه ما را از جمله شیعیان حضرت امیر تلقی کند.

وی با اشاره به شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم سلیمانی یک الگو و ولایتمدار واقعی بود؛ حاج قاسم در سوریه طی بازدید از یگان‌های لشکر امام حسین (ع) هنگام شب و استراحت در منطقه هیچ امکاناتی نداشت و در کنار سایر نیروها استراحت می‌کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان افزود: سردار سلیمانی تاکید می‌کرد با اینکه "تمام امکانات مورد نیز یک انسان در اختیارم بود و با بالاترین مقامات دیدار داشتم، اما هیچکدام از اینها برای من ارزش نداشت ما باید تلاش کنیم آخرت خود را آباد کنیم." برخی مواقع باید به خودمان رجوع کنیم و ببینیم چه کاری انجام داده‌ایم؛ دنیای امروز، دنیای رقابت و مادیات است در این دنیا باید سخن سردار شهید سلیمانی را سرلوحه راه خود قرار دهیم و برای آخرت تلاش کنیم.

احمدی با قدردانی از تلاش‌های مدیر روابط عمومی و مجموعه فرهنگی شهرداری اصفهان به پاس خدمات ارزنده در سه سال گذشته گفت: در این مدت هیچ گونه دوگانگی میان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و شهرداری اصفهان نبوده است؛ نمونه عینی این همکاری در مناسبت‌هایی مانند مراسم شهادت حاج قاسم سلیمانی و ایام الله دهه فجر به خوبی دیده می‌شود.

وی ادامه داد: نباید نسبت به توانمندی‌های انسانی و پشتوانه مادی شهرداری اصفهان بی توجه باشیم؛ خوشبختانه در مجموعه روابط عمومی و مجموعه فرهنگی شهرداری اصفهان شاهد نیروهای خوش فکر و خدماتی ارزنده هستیم. امیدواریم که مجموعه شهرداری با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در راستای تبلیغ فرهنگ اهل بیت گام بردارند.

لزوم ادامه همکاری مطلوب شورای هماهنگی تبلیغات و شهرداری اصفهان

همچنین ایمان حجتی، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان در این جلسه ضمن گرامیداشت سالگرد تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و شهرداری اصفهان در سه سال گذشته همکاری‌های فراوانی داشته‌اند.

وی افزود: تلاش‌های زیادی در طول سال‌های گذشته برای فعالیت و پویایی این شورا صورت گرفته و این شورا توانسته همدلی خوبی بین دستگاه‌های متولی دولتی و مردمی در مسیر اهداف تعیین شده و تبلیغات اسلامی ایجاد کند که این مهم، سرمایه ارزشمندی برای شورا محسوب می‌شود.

حجتی به دشواری‌های برنامه‌ریزی ارتباطی و فرهنگی در وضعیت فعلی اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط موجود هم از جهت محدودیت‌ها به دلیل شیوع کرونا و هم بالا رفتن انتظارات و ذائقه ویژه مخاطبان، برنامه‌ریزی فرهنگی و ارتباطات پیچیده‌تر و سخت‌تر شده و البته فرصت‌هایی هم به وجود آمده که برنامه ریزان فرهنگی در همه دستگاه‌ها و همچنین فعالان فرهنگی مردمی لازم است نگاه جدیدی به طراحی رویدادها و برنامه‌ها داشته باشند تا بتوانند ضمن رعایت محدودیت‌ها، همچنان برای مخاطبان برنامه سازی و رویدادسازی متناسب کرده و نگاه مخاطبان را به سمت خود جلب کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد