درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 03:21   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43837صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 28 تیر 1399 - 21:42
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان: تغییر نگرش و رفتار مردم با کمک رسانه ها تحقق می یابد
مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: نقش بی بدیل رسانه ها و تاثیرگذاری تولیدات هنری که تلفیقی از خبر، عکس و فیلم است، در افزایش دانش و آگاهی، تغییر نگرش و نهایتا تغییر رفتار آحاد جامعه بسیار موثر است.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: نقش بی بدیل رسانه ها و تاثیرگذاری تولیدات هنری که تلفیقی از خبر، عکس و فیلم است، در افزایش دانش و آگاهی، تغییر نگرش و نهایتا تغییر رفتار آحاد جامعه بسیار موثر است.
 
 به گزارش خبرگزاری موج، فاطمه نوروزیان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، گفت: از ابتدای اپیدمی و پاندمی ویروس کرونا و بیماری کووید 19 تا کنون رسانه ها بصورت خودجوش و جهادگرانه در کنار روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اقدامات بسیار ارزشمندی را انجام داده‌اند و کماکان همپای بخش بهداشت و درمان استان در حال فعالیت هستند که بسیار قابل تقدیر است.
 
 نوروزیان عنوان کرد: تا کنون با همکاری همه اصحاب رسانه در زمینه افزایش آگاهی و دانش عموم مردم توانستیم موضوع رعایت فاصله گذاری اجتماعی، بهداشت فردی و استفاده از ماسک را تا حد ممکن در سطح جامعه نهادینه کنیم و از این مرحله به بعد باید تلاشمان را در تغییر نگرش و رفتار مردم متمرکز کنیم.
 
 مدیر روابط عمومی دانشگاه خاطر نشان کرد: از آنجائیکه با ویروس جدیدی روبرو هستیم و هر روز به اطلاعات جدیدی از این ویروس دست پیدا می کنیم که مدام در حال تغییرات است؛ لذا به روز کردن اطلاعات و دانش مردم حائز اهمیت است و باید به آن توجه ویژه داشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد