درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 03:07   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43837صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 28 تیر 1399 - 21:42
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان: تغییر نگرش و رفتار مردم با کمک رسانه ها تحقق می یابد
مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: نقش بی بدیل رسانه ها و تاثیرگذاری تولیدات هنری که تلفیقی از خبر، عکس و فیلم است، در افزایش دانش و آگاهی، تغییر نگرش و نهایتا تغییر رفتار آحاد جامعه بسیار موثر است.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: نقش بی بدیل رسانه ها و تاثیرگذاری تولیدات هنری که تلفیقی از خبر، عکس و فیلم است، در افزایش دانش و آگاهی، تغییر نگرش و نهایتا تغییر رفتار آحاد جامعه بسیار موثر است.
 
 به گزارش خبرگزاری موج، فاطمه نوروزیان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، گفت: از ابتدای اپیدمی و پاندمی ویروس کرونا و بیماری کووید 19 تا کنون رسانه ها بصورت خودجوش و جهادگرانه در کنار روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اقدامات بسیار ارزشمندی را انجام داده‌اند و کماکان همپای بخش بهداشت و درمان استان در حال فعالیت هستند که بسیار قابل تقدیر است.
 
 نوروزیان عنوان کرد: تا کنون با همکاری همه اصحاب رسانه در زمینه افزایش آگاهی و دانش عموم مردم توانستیم موضوع رعایت فاصله گذاری اجتماعی، بهداشت فردی و استفاده از ماسک را تا حد ممکن در سطح جامعه نهادینه کنیم و از این مرحله به بعد باید تلاشمان را در تغییر نگرش و رفتار مردم متمرکز کنیم.
 
 مدیر روابط عمومی دانشگاه خاطر نشان کرد: از آنجائیکه با ویروس جدیدی روبرو هستیم و هر روز به اطلاعات جدیدی از این ویروس دست پیدا می کنیم که مدام در حال تغییرات است؛ لذا به روز کردن اطلاعات و دانش مردم حائز اهمیت است و باید به آن توجه ویژه داشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد