درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 21:04   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

افسانه های شکسته اقتصاد جهانی: بررسی عمیق

  افسانه های شکسته اقتصاد جهانی: بررسی عمیق


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ماشین عدم پاسخگویی - چرا سیستم‌های بزرگ تصمیمات بدی می‌گیرند؟
  موتور رسانه‌ها را روشن کنید: راهنمای روابط‌عمومی برای صنعت خودرو
  دکتر قربانعلی تنگ شیر، گواهینامه تقدیر از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را دریافت کرد
  افسانه های شکسته اقتصاد جهانی: بررسی عمیق
  سایدر 4V هوش مصنوعی در خدمت روابط‌عمومی
  کتاب "برنامه‌ریزی ارتباطات بحران" منتشر شد
  جمینی: ابزار هوش مصنوعی همه کاره برای روابط‌عمومی
  دیکتاتوری‌ها در جنگ اطلاعاتی پیروز می‌شوند
  جایگزینی متن: افزایش بهره‌وری و ارتقای روابط‌عمومی
  حرکت از برند شخصی به تجاری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43532صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیچهارشنبه، 4 تیر 1399 - 12:20
رازهای موفقیت مدیران روابط عمومی؛
چگونه بتوانیم نشریات موثر کسب و کارمان را پیدا کنیم؟
احمد باقری مدیر و مشاور ارتباطات، روابط عمومی و رسانه - نشریات تخصصی یکی از ابزارها و کانال های ارتباطی موثر هر کسب و کار که عموما واحد روابط عمومی و ارتباط با رسانه ضمن داشتن مسئولیت انتخاب نشریه موثر، متولی تولید محتوا برای درج در این نشریات در قالب تبلیغات، رپرتاژ خبری و یا گزارشات عملکرد مدیران خواهند بود، در همین راستا گزینش نشریات برای همکاری بعنوان یکی از نکات کلیدی موفقیت مدیران روابط‌عمومی در نظر گرفته می شود.
  

 

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| نشریات تخصصی یکی از ابزارها و کانال های ارتباطی موثر هر کسب و کار که عموما واحد روابط عمومی و ارتباط با رسانه ضمن داشتن مسئولیت انتخاب نشریه موثر، متولی تولید محتوا برای درج در این نشریات در قالب تبلیغات، رپرتاژ خبری و یا گزارشات عملکرد مدیران خواهند بود، در همین راستا گزینش نشریات برای همکاری بعنوان یکی از نکات کلیدی موفقیت مدیران روابط‌عمومی در نظر گرفته می شود.

 

قدم اول را بردارید و نشریات و مجلات تخصصی را که خریداران احتمالی‌تان می خوانند یا از آن ها بازدید می کنند، پیدا کنید.

 

قدم بعدی این است با نشریات تماس بگیرید و از آن ها بخواهید تا بسته رسانه ایشان را برای شما ارسال کنند. این بسته ها معمولا روی وب سایت نشریات هم قابل دسترس است.

 

در بسته رسانه ای نشریات، لازم است چندین مورد کلیدی را جستجو کنید.

 

 ابتدا لازم است گروه های مخاطب شان را بررسی کنید زیرا این کار یک دید کلی مطلوب از کسانی که نشریه شان را مطالعه می کنند به شما خواهد داد.

 

همچنین لازم است بدانید برای چاپ آگهی و یا درج محتوای رسانه ای در نشریه شان چقدر مطالبه می کنند. این اطلاعات را در قالب تعرفه که همواره در بسته رسانه ای شان قرار داده می شود، پیدا خواهید کرد.

 

به خاطر داشته باشید که این نرخ ها قابل مذاکره اند، بنابراین در ابتدا هرگز نرخ تعرفه ارائه شده را برای هیچ کدام از تبلیغات و محتوای رسانه‌ای‌تان پرداخت نکنید.

 

سرانجام یک یا دو شماره از جدیدترین نسخه های نشریه را تهیه کنید. اگر بسته رسانه ای را از وب سایت دانلود کرده اید، تنها با بخش فروش تبلیغات نشریه تماس بگیرید و از آن ها بخواهید که نسخه ای از شماره فعلی‌شان را برای شما ارسال کنند. آن ها از انجام این کار خوشحال خواهند شد.

 

وقتی که نشریه را دریافت کردید، تمام محتواها و آگهی های داخل آن را مطالعه و بررسی کنید.

 

در این نشریه عموما چه نوع اطلاعات، محتوا و یا تبلیغی منتشر شده است؟

حتی می توانید فراتر بروید و با برخی از شرکت هایی که در این نشریه تبلیغ می کنند تماس بگیرید تا اطلاعاتی در مورد چگونگی بازخورد تبلیغ و یا محتوای رسانه ای که منتشر نموده اند را مطلع شوید.

 

ممکن است از آنچه کشف می کنید شگفت زده شوید.

 

گرچه این روش شاید به طور ثابت موفق آمیز برای انتخاب نشریات موثر برای روابط عمومی ها عمل نکند، ولی نگاه عمقی از میزان اثربخشی محتوا و دایره مخاطبان آن نشریه را برای مدیران روابط عمومی ترسیم خواهد نمود که در نگاه اول مشخص خواهد شود که نشریه برای درج محتوای شما مناسب خواهد بود و این کار می تواند مدیریت بودجه در هزینه های جاری روابط عمومی ها را به شدت کاهش دهد.

 

 از طرف دیگر، این موضوع به شما کمک خواهد کرد تا ضمن طبقه بندی نشریات به جهت میزان اثربخشی و مخاطبان آن، بانک اطلاعاتی از رسانه های در اختیار برای همکاری های کوتاه مدت و میان مدت رسانه ای را تعیین نماید.

 

لازم است بدانیم وقتی که یک آگهی با شکست مواجه می شود، مدیران کسب و کار خیلی سریع نشریه را مقصر می دانند و به سرزنش آن می پردازد، در حالی که معمولا این متولیان انتخاب نشریه و نحو تولید محتوای رسانه ای که عموما برعهده روابط عمومی ها سپرده می شود، می تواند مقصر این موضوع باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟


  حرکت از برند شخصی به تجاری


  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی


  جایگزینی متن: افزایش بهره‌وری و ارتقای روابط‌عمومی


  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد