درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 04:24   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43226صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 7 خرداد 1399 - 13:25
مدیرعامل بانک سینا: روابط عمومی یک ضرورت مهم سازمانی به شمار می رود
مدیرعامل بانک سینا در دیدار کارکنان مدیریت امور حوزه مدیرعامل و روابط‌عمومی که مقارن با روز روابط عمومی انجام شد؛ روابط عمومی را آغازگر حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه سازمانی برشمرد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل بانک سینا در دیدار کارکنان مدیریت امور حوزه مدیرعامل و روابط‌عمومی که مقارن با روز روابط عمومی انجام شد؛ روابط عمومی را آغازگر حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه سازمانی برشمرد.

به گزارش شارا، دکتر ایمانی در این جلسه ضمن تبریک روز روابط عمومی به همکاران این مدیریت، با اشاره به اینکه کار در فضای روابط عمومی مشکلات خاص خود را دارد، گفت: امروزه با توجه به پیچیدگی جوامع و توسعه فناوری ها، روابط عمومی یک ضرورت مهم سازمانی به شمار می رود. لذا انجام امور مختلف نهادها در حوزه های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و بهداشتی دنیا بدون وجود روابط عمومی هدفمند، سازمان یافته و پیشرفته امکانپذیر نیست.


وی خاطرنشان کرد: در فضایی که هر لحظه شاهد تغییر روابط، دیدگاه ها و مناسبات انسانی هستیم، اگر جهت گیری ارتباطی و تبلیغی مناسب و به موقع از سوی روابط عمومی ها شگل نگیرد، بازخوردی نیز وجود نخواهد داشت و کارها نمودی پیدا نمی کند. البته روابط عمومی بانک سینا با برخورداری از تیم مدیریت و کارکنان مجرب و متخصص تاکنون در این خصوص، جهت گیری خوب، مناسب و حساب شده ای داشته است، که جای تشکر و قدردانی دارد.


مدیرعامل بانک سینا با تاکید بر اینکه در دنیای امروز، ارتباطات اجتماعی و ارتباط گیری موضوع مهمی است، افزود: روابط عمومی ها دارای قدرت جریان سازی و تنویر افکار عمومی هستند و نقش فعال و تاثیرگذاری در جلب آرای عمومی برای پیشبرد اهداف سازمانی ایفا می کنند. لذا روابط عمومی مسئولیت های مهمی در بیرون و درون سازمان دارد و ایجاد تعادل و توازن بین هر دو نقش از وظایف روابط عمومی است که نباید از این امر مهم غافل شد.


دکتر ایمانی با اشاره به اینکه نباید خود را همیشه بهترین بدانیم، افزود: حرکت اول در مسیر پیشرفت و توسعه با روابط عمومی است؛ اگر روابط عمومی خوب عمل کند، سایر بخش ها نیز به تبع آن پیش خواهند رفت. لذا یک روابط عمومی قوی همواره باید بدنبال تغییر، خلق ایده، نوآوری و خلاقیت باشد و همچنین برای داشتن دید و نگاه وسیع تر و ماندن در میدان رقابت، فعالیت روابط عمومی ها در سایر بانک ها می بایست رصد شود.


وی ادامه داد: نگاه مثبت نداشتن و بعضاً ناآگاهی پرسنل در باب اهمیت کار روابط عمومی و نقش آن در جهت دهی افکار عمومی یکی از مشکلات حوزه ارتباطات است و از جمله سیاست های بانک سینا حمایت و تقویت جایگاه روابط عمومی، بهبود ماهیت کار و توسعه فعالیت های این بخش است.


مدیرعامل بانک سینا گفت: علیرغم کمبودهای موجود ساختاری و نیروی انسانی در روابط عمومی این بانک، کارها و اقدامات خوبی در حوزه ی اطلاع رسانی و فرهنگ سازی برای ماندن مردم در خانه و پرهیز از تردد در مکانهای شلوغ از جمله بانک بخصوص در ایام شیوع بیماری کرونا صورت گرفت که از تلاش های ارزشمند شما همکاران عزیز قدردانی می نمایم.


وی همچنین، ضرورت توسعه روابط عمومی بانک سینا به ویژه در استان ها را مورد تاکید قرار داد و افزود: معمولاً استان ها آنگونه که باید به لحاظ ظرفیت و توان کارشناسی و پتانسیل منطقه ای مورد توجه سازمان ها قرار نمی گیرند که با برنامه های جدی و مهمی که در بانک سینا اجرا خواهد شد، امیدواریم شاهد تقویت این بخش ها و در نتیجه ارتقاء جایگاه روابط عمومی بانک سینا باشیم.


گفتنی است در ادامه این نشست، کارکنان روابط عمومی بانک سینا ضمن قدردانی از حمایت های مجموعه مدیریت بانک به ویژه مدیرعامل، نقطه نظرات، پیشنهادها و مشکلات خود را مطرح کردند و دکتر ایمانی راهنمایی های لازم را در این خصوص ارائه داد.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد