درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 03:20   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43193صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگارییکشنبه، 4 خرداد 1399 - 14:59
4 موردی که روزنامه نگاران می خواهند بدانید
غالباً وقتی افراد به اخبار می اندیشند، به خبرهای بد فکر می کنند. روزنامه نگاران می خواهند این برداشت را تغییر دهند که فقط خبرهای بد را گزارش می دهند. خبرهای خوبی درباره شرکت شما یا شرکتهایی که نماینده آنها هستند به خبرنگاران ارسال کنید.
  

 

  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| قبل از اینکه قدم بعدی خود را به عنوان متخصص روابط‌عمومی بردارید، این نکات را در خاطر داشته باشید:

1. اگر چندرسانه ای تهیه کنید، روزنامه نگاران آن را در اولویت خود قرار می دهند


با یک قدم عالی شروع کنید - و اگر می توانید تصاویر و فیلم ها را برای ایده داستان خود تهیه کنید، روزنامه نگاران قدم های شما را در اولویت قرار می دهند.

2. به چرخه خبری رسانه ای که می خواهید توجه کنید


هر رسانه از زمان ارسال، توزیع یا پخش برنامه خود را دارد. برای مثال، همه مجلات ماهانه منتشر نمی شوند یا همه اخبار روزانه، منحصرا در باره آب و هوا نیست. در باره ایجاد یک چرخه خبری تحقیق کنید و برای آن بازه زمانی برنامه ریزی کنید.

3. رسانه های خبری تشنه اخبار خوب هستند


غالباً وقتی افراد به اخبار می اندیشند، به خبرهای بد فکر می کنند. روزنامه نگاران می خواهند این برداشت را تغییر دهند که فقط خبرهای بد را گزارش می دهند. خبرهای خوبی درباره شرکت شما یا شرکتهایی که نماینده آنها هستند به خبرنگاران ارسال کنید.

4- کلماتی مانند "هیجان زده" یا "خوشحال" را کنار بگذارید


مخاطبان را به محتوای داستان خود معطوف کنید. لازم نیست اضافه کنید که از این امر خوشحال هستید.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی


  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود


  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد