شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : 4 موردي كه روزنامه نگاران مي خواهند بدانيد
یکشنبه، 4 خرداد 1399 - 15:35 کد خبر:43193
غالباً وقتي افراد به اخبار مي انديشند، به خبرهاي بد فكر مي كنند. روزنامه نگاران مي خواهند اين برداشت را تغيير دهند كه فقط خبرهاي بد را گزارش مي دهند. خبرهاي خوبي درباره شركت شما يا شركتهايي كه نماينده آنها هستند به خبرنگاران ارسال كنيد.



 

  شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| قبل از اينكه قدم بعدي خود را به عنوان متخصص روابط‌عمومي برداريد، اين نكات را در خاطر داشته باشيد:

1. اگر چندرسانه اي تهيه كنيد، روزنامه نگاران آن را در اولويت خود قرار مي دهند


با يك قدم عالي شروع كنيد - و اگر مي توانيد تصاوير و فيلم ها را براي ايده داستان خود تهيه كنيد، روزنامه نگاران قدم هاي شما را در اولويت قرار مي دهند.

2. به چرخه خبري رسانه اي كه مي خواهيد توجه كنيد


هر رسانه از زمان ارسال، توزيع يا پخش برنامه خود را دارد. براي مثال، همه مجلات ماهانه منتشر نمي شوند يا همه اخبار روزانه، منحصرا در باره آب و هوا نيست. در باره ايجاد يك چرخه خبري تحقيق كنيد و براي آن بازه زماني برنامه ريزي كنيد.

3. رسانه هاي خبري تشنه اخبار خوب هستند


غالباً وقتي افراد به اخبار مي انديشند، به خبرهاي بد فكر مي كنند. روزنامه نگاران مي خواهند اين برداشت را تغيير دهند كه فقط خبرهاي بد را گزارش مي دهند. خبرهاي خوبي درباره شركت شما يا شركتهايي كه نماينده آنها هستند به خبرنگاران ارسال كنيد.

4- كلماتي مانند "هيجان زده" يا "خوشحال" را كنار بگذاريد


مخاطبان را به محتواي داستان خود معطوف كنيد. لازم نيست اضافه كنيد كه از اين امر خوشحال هستيد.