درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 00:20   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43185صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 3 خرداد 1399 - 17:17
مدیر مهندسی و توسعه شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد: روابط عمومی ها دریچه ارتباط شرکت با افراد درون و خارج سازمان هستند
امروزه هر سازمانی برای تبیین ماموریت ها، اقدامات و فعالیت های خود نیاز به یک روابط‌عمومی کارآمد و پویا دارد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| امروزه هر سازمانی برای تبیین ماموریت ها، اقدامات و فعالیت های خود نیاز به یک روابط‌عمومی کارآمد و پویا دارد.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، محمد فرزانه مقدم مدیر مهندسی و توسعه شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در نشست با کارکنان روابط عمومی که با حضور مدیرعامل، جمعی از مدیران و کارکنان برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق به نقش روابط عمومی در دنیای ارتباطات اشاره و تصریح کرد: همکاران شاغل در حوزه روابط عمومی در جهت پیشبرد ماموریت ها و اهداف شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد و به تصویر کشیدن خدمت رسانی کارکنان پرتلاش و سخت کوش به مردم و ذینفعان تلاش های زیادی می کنند اما با توجه به وجود بسترهای ارتباطی و فعالیت رسانه های مختلف، می طلبد از فضای مجازی برای معرفی بیشتر پالایشگاه بهره مند شوند.
 
 همچنین مدیر عملیات پالایشگاه در این نشست بیان کرد: روابط عمومی هنر و علم اجتماعی، مشاور و امین مدیریت و کلیه کارکنان و همچنین آئینه زیبایی ها است.
 
 یحیی فیضی با بیان اینکه روابط عمومی ها دریچه ارتباط شرکت با افراد درون و خارج سازمان هستند، اضافه کرد: با توجه به سوابق فعالیت های گذشته و انجام ماموریت های محوله به کارکنان شاغل این حوزه، جایگاه و نقش این مجتمع گازی فراتر رفته و واحد روابط عمومی با اطلاع رسانی اقدامات صورت پذیرفته گام های مثبتی در جهت معرفی هرچه بیشتر خدمات پالایشگاه به مردم و موضوع مسئولیت های اجتماعی در سطح شهرستان سرخس برداشته است.
 
 وی ادامه داد: امید است با حرکت به سوی استانداردهای جهانی و شاخص های ارزیابی حوزه ارتباطات، شاهد پویایی روابط عمومی در انجام وظایف محوله باشیم.
 
 همچنین فرمانده پالایشگاه بسیج نیز گفت: در طول سالیان گذشته روابط عمومی با انجام تبلیغات محیطی و فضای مجازی خدمات ارزشمندی را برای معرفی پالایشگاه کرده است.
 
 خضر الیاسی خاطر نشان کرد: همه ساله فعالیت های مختلف فرهنگی و هنری از سوی واحد بسیج در شهرستان سرخس برگزار می شود و روابط عمومی حضور پررنگی در اجرای برنامه های فرهنگی و انقلابی در سطح شهرستان داشته و همچنان برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و معرفی دستاوردهای انقلاب به مردم با پاپگاه مقاومت بسیج همکاری منسجمی دارد.
 
 گفتنی است، در پایان این نشست مدیران ارشد پالایشگاه با اهدای لوح از رضا رضازاده فیض آبادی رئیس جدید روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد و کارکنان شاغل در این حوزه تقدیر بعمل آوردند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد