درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 07:12   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43124صفحه نخست » ادامه مطلب دوجمعه، 2 خرداد 1399 - 00:39
ارتباطات حرفه‌ای پیش‌نیاز تعالی سازمان
عملکرد روابط عمومی در انتشار رویدادها و خبرهای سازمان‌ها و کنترل شایعات در دستیابی و یا عدم نیل به اهداف استراتژیک اثر مستقیم می‌گذارد و باید بپذیریم، یک روابط عمومی تاثیرگذار به‌عنوان ویترین سازمان نقشی حیاتی در بقا و پیشرفت سازمان‌ها داشته و در این مسیر استفاده از ابزار و فنون نوین ارتباطی و اطلاعاتی، به‌ویژه رسانه‌های نوین و شبکه‌های اجتماعی و به‌کارگیری کارکنان متعهد و متخصص از اهمیت بالایی برخوردار است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| هفدهم ماه مه برابر با ۲۷ اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی (WTISD) است. محمد احمدی آذر رئیس اداره روابط عمومی بانک تجارت در پیامی فرارسیدن این روز را به فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی تبریک گفت. وی در این پیام روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی را میثاق همبستگی فعالان این عرصه در راستای خدمت‌گذاری ارزنده به جامعه و سازمان‌های متعالی دانسته و آورده است:

«یک روابط‌عمومی مترقی با برخورداری از دانش تخصصی و پایبندی به اصول حرفه‌ای و اخلاقی، می‌تواند ضمن کنترل منافع متقابل سازمان خود با مشتریان، سهامداران، کارکنان و همچنین رسانه‌ها و شناخت صحیح مسئولیت‌های حرفه‌ای خود، نسبت به ارائه اطلاعات و اخبار شفاف سازمان و ساختن تصویری واضح از سازمان خود اقدام کند.

روز ارتباطات و روابط عمومی فرصتی مغتنم است تا یادآور شویم نمادهای توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی یک جامعه در گرو سازوکارهای توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکار عمومی، مردم‌مداری و احترام به حقوق انسان‌ها به‌منظور افزایش سطح مشارکت مردمی است.

در ماه‌های اخیر پدیده‌ای به نام ویروس COVID-19، تغییرات عمیق و گسترده‌ای در شئونات مختلف روابط اجتماعی به‌وجود آورد و در نوع خود تبدیل به یک نمونه مطالعاتی متفاوت با پدیده‌های مشابه شد و در زمانه‌ای که نفوذ اخبار و شایعات در رسانه‌های نوین مجازی با سرعتی باورنکردنی در حال افزایش است، انتشار سریع اخبار ویروس COVID-19 در فضای مجازی قدرت این رسانه‌ها را به رخ کشید.

از سوی دیگر نباید فراموش کرد که ارتباطات مجازی زمانی معنا پیدا می‌کند که منشأ آن ارتباطات واقعی بین انسان‌ها بوده و در بستر پدیده‌های اجتماعی رخ داده باشد؛ بنابراین، هرگونه سیاستگذاری در عرصه رسانه‌های مجازی زمانی به موفقیت خواهد رسید که هماهنگ با اصول روابط اجتماعی و انسانی صورت گرفته باشد و این درسی است که ویروس کرونا به ما یادداد.

در این میان عملکرد روابط عمومی در انتشار رویدادها و خبرهای سازمان‌ها و کنترل شایعات در دستیابی و یا عدم نیل به اهداف استراتژیک اثر مستقیم می‌گذارد و باید بپذیریم، یک روابط عمومی تاثیرگذار به‌عنوان ویترین سازمان نقشی حیاتی در بقا و پیشرفت سازمان‌ها داشته و در این مسیر استفاده از ابزار و فنون نوین ارتباطی و اطلاعاتی، به‌ویژه رسانه‌های نوین و شبکه‌های اجتماعی و به‌کارگیری کارکنان متعهد و متخصص از اهمیت بالایی برخوردار است.

در پایان ضمن تبریک فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی (WTISD) به فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی کشور، امیدوارم تلاشگران این عرصه به نسبت توانی که برای خدمت به جامعه و سازمان شان به‌خرج می‌دهند، به جایگاه شایسته خود دست یابند. »

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد