درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 18 خرداد 1403 - 04:15   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش
  ایجاد بینش مشتری
  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43124صفحه نخست » ادامه مطلب دوچهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 - 13:15
ارتباطات حرفه‌ای پیش‌نیاز تعالی سازمان
عملکرد روابط عمومی در انتشار رویدادها و خبرهای سازمان‌ها و کنترل شایعات در دستیابی و یا عدم نیل به اهداف استراتژیک اثر مستقیم می‌گذارد و باید بپذیریم، یک روابط عمومی تاثیرگذار به‌عنوان ویترین سازمان نقشی حیاتی در بقا و پیشرفت سازمان‌ها داشته و در این مسیر استفاده از ابزار و فنون نوین ارتباطی و اطلاعاتی، به‌ویژه رسانه‌های نوین و شبکه‌های اجتماعی و به‌کارگیری کارکنان متعهد و متخصص از اهمیت بالایی برخوردار است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| هفدهم ماه مه برابر با ۲۷ اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی (WTISD) است. محمد احمدی آذر رئیس اداره روابط عمومی بانک تجارت در پیامی فرارسیدن این روز را به فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی تبریک گفت. وی در این پیام روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی را میثاق همبستگی فعالان این عرصه در راستای خدمت‌گذاری ارزنده به جامعه و سازمان‌های متعالی دانسته و آورده است:

«یک روابط‌عمومی مترقی با برخورداری از دانش تخصصی و پایبندی به اصول حرفه‌ای و اخلاقی، می‌تواند ضمن کنترل منافع متقابل سازمان خود با مشتریان، سهامداران، کارکنان و همچنین رسانه‌ها و شناخت صحیح مسئولیت‌های حرفه‌ای خود، نسبت به ارائه اطلاعات و اخبار شفاف سازمان و ساختن تصویری واضح از سازمان خود اقدام کند.

روز ارتباطات و روابط عمومی فرصتی مغتنم است تا یادآور شویم نمادهای توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی یک جامعه در گرو سازوکارهای توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکار عمومی، مردم‌مداری و احترام به حقوق انسان‌ها به‌منظور افزایش سطح مشارکت مردمی است.

در ماه‌های اخیر پدیده‌ای به نام ویروس COVID-19، تغییرات عمیق و گسترده‌ای در شئونات مختلف روابط اجتماعی به‌وجود آورد و در نوع خود تبدیل به یک نمونه مطالعاتی متفاوت با پدیده‌های مشابه شد و در زمانه‌ای که نفوذ اخبار و شایعات در رسانه‌های نوین مجازی با سرعتی باورنکردنی در حال افزایش است، انتشار سریع اخبار ویروس COVID-19 در فضای مجازی قدرت این رسانه‌ها را به رخ کشید.

از سوی دیگر نباید فراموش کرد که ارتباطات مجازی زمانی معنا پیدا می‌کند که منشأ آن ارتباطات واقعی بین انسان‌ها بوده و در بستر پدیده‌های اجتماعی رخ داده باشد؛ بنابراین، هرگونه سیاستگذاری در عرصه رسانه‌های مجازی زمانی به موفقیت خواهد رسید که هماهنگ با اصول روابط اجتماعی و انسانی صورت گرفته باشد و این درسی است که ویروس کرونا به ما یادداد.

در این میان عملکرد روابط عمومی در انتشار رویدادها و خبرهای سازمان‌ها و کنترل شایعات در دستیابی و یا عدم نیل به اهداف استراتژیک اثر مستقیم می‌گذارد و باید بپذیریم، یک روابط عمومی تاثیرگذار به‌عنوان ویترین سازمان نقشی حیاتی در بقا و پیشرفت سازمان‌ها داشته و در این مسیر استفاده از ابزار و فنون نوین ارتباطی و اطلاعاتی، به‌ویژه رسانه‌های نوین و شبکه‌های اجتماعی و به‌کارگیری کارکنان متعهد و متخصص از اهمیت بالایی برخوردار است.

در پایان ضمن تبریک فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی (WTISD) به فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی کشور، امیدوارم تلاشگران این عرصه به نسبت توانی که برای خدمت به جامعه و سازمان شان به‌خرج می‌دهند، به جایگاه شایسته خود دست یابند. »

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟


  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید


  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری


  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟


  روایت‌های مستبدانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد