درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 06:49   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43088صفحه نخست » آموزش روابط عمومیجمعه، 2 خرداد 1399 - 21:48
تاثیر کووید-19 بر روابط عمومی، حالا و در آینده/ یک تغییر همیشگی در فرهنگ محیط کار
از دیدار هر روزه‎ ی همکاران به تعامل با آن‎ها از طریق اپ زوم رسیده ‎ایم. معمولاً می‌توانید خیلی ساده به دفتر یکی از همکاران بروید و درباره ‎ی استراتژی رسانه‌ای سازمان یا یک فرصت معامله ‎ی جدید صحبت کنید، اما هم ‎اکنون اکثر متخصصان روابط‌عمومی در حال برنامه‌ریزی برای تماس‌های ویدئویی یا گفتگوهای ناگهانی هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| از دیدار هر روزه‎ ی همکاران به تعامل با آن‎ها از طریق اپ زوم رسیده ‎ایم. معمولاً می‌توانید خیلی ساده به دفتر یکی از همکاران بروید و درباره ‎ی استراتژی رسانه‌ای سازمان یا یک فرصت معامله ‎ی جدید صحبت کنید، اما هم ‎اکنون اکثر متخصصان روابط‌عمومی در حال برنامه‌ریزی برای تماس‌های ویدئویی یا گفتگوهای ناگهانی هستند.

 

پس از عادی شدن اوضاع و شروع مجدد برنامه‎ های کاری منظم، ارزش بالاتری را برای مسائلی قائل خواهیم شد که پیش‌تر آن‎ها را بدیهی می‌پنداشتیم و هرقدر این دوران بیشتر طول بکشد، بیش‌ازپیش ارج‌وقربشان را درک خواهیم کرد. کمپانی ‎هایی نظیر ما، عملکرد خارق‌العاده ‎ای را در بررسی وضعیت کارکنان خود در این دوران پر از استرس و ابهام داشته ‎اند و دلگرمی لازم را به آن‎ها داده‌اند.

 

در دنیای پساکرونا، قطعاً خواهان تخصیص زمان بیشتری برای فرهنگ پرسنل خود خواهیم بود. همین تجربه‌ی دورکاری باعث شده که آژانس ‏ها و مشتریان، ارزش تعامل با کارکنان و انگیزه‌های ناشی از این گفتگوها را درک کنند و چنین درکی حتی پس از بازگشت شرایط «نرمال» نیز ادامه خواهد یافت. ساعات دورهمی و شادی بیشتری را برای پرسنل مان در نظر خواهیم گرفت، جشن‌های بزرگی را برای تولدها و دستاورد‎های شخصی افراد در نظر می‎‌گیریم و در دوران قرنطینه، دلتنگی خود برای همکاران و سپاسگزاری‎ مان از وجود آن‎ها را نشان می ‎دهیم.


هم ‎اکنون در دنیایی زندگی و کار می‏ کنیم که آکنده از ابهام است. شرایط راحتی نیست، اما همین وضعیت هم می‌تواند فرصتی برای سپاسگزاری از دستاوردهای گذشته و کنار آمدن با کلیه‌ی شرایط باشد. «نرمال جدید» جای خود را به یک نرمال جدیدتر خواهد داد، درحالی‎که روش ‎های کاری قدیمی‎ مان نیز تغییر خواهند کرد. تا آن زمان، از اسلک و پیامک و زوم برای ارتباط با تیم خود بهره بگیرید. حامی کارکنانتان باشید و بگذارید با آغوشی باز، پذیرای «نرمال» آینده باشیم!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد