شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| از ديدار هر روزه ي همكاران به تعامل با آنها از طريق اپ زوم رسيده ايم. معمولاً ميتوانيد خيلي ساده به دفتر يكي از همكاران برويد و درباره ي استراتژي رسانهاي سازمان يا يك فرصت معامله ي جديد صحبت كنيد، اما هم اكنون اكثر متخصصان روابطعمومي در حال برنامهريزي براي تماسهاي ويدئويي يا گفتگوهاي ناگهاني هستند.
پس از عادي شدن اوضاع و شروع مجدد برنامه هاي كاري منظم، ارزش بالاتري را براي مسائلي قائل خواهيم شد كه پيشتر آنها را بديهي ميپنداشتيم و هرقدر اين دوران بيشتر طول بكشد، بيشازپيش ارجوقربشان را درك خواهيم كرد. كمپاني هايي نظير ما، عملكرد خارقالعاده اي را در بررسي وضعيت كاركنان خود در اين دوران پر از استرس و ابهام داشته اند و دلگرمي لازم را به آنها دادهاند.
در دنياي پساكرونا، قطعاً خواهان تخصيص زمان بيشتري براي فرهنگ پرسنل خود خواهيم بود. همين تجربهي دوركاري باعث شده كه آژانس ها و مشتريان، ارزش تعامل با كاركنان و انگيزههاي ناشي از اين گفتگوها را درك كنند و چنين دركي حتي پس از بازگشت شرايط «نرمال» نيز ادامه خواهد يافت. ساعات دورهمي و شادي بيشتري را براي پرسنل مان در نظر خواهيم گرفت، جشنهاي بزرگي را براي تولدها و دستاوردهاي شخصي افراد در نظر ميگيريم و در دوران قرنطينه، دلتنگي خود براي همكاران و سپاسگزاري مان از وجود آنها را نشان مي دهيم.
هم اكنون در دنيايي زندگي و كار مي كنيم كه آكنده از ابهام است. شرايط راحتي نيست، اما همين وضعيت هم ميتواند فرصتي براي سپاسگزاري از دستاوردهاي گذشته و كنار آمدن با كليهي شرايط باشد. «نرمال جديد» جاي خود را به يك نرمال جديدتر خواهد داد، درحاليكه روش هاي كاري قديمي مان نيز تغيير خواهند كرد. تا آن زمان، از اسلك و پيامك و زوم براي ارتباط با تيم خود بهره بگيريد. حامي كاركنانتان باشيد و بگذاريد با آغوشي باز، پذيراي «نرمال» آينده باشيم!