شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| از دیدار هر روزه ی همکاران به تعامل با آنها از طریق اپ زوم رسیده ایم. معمولاً میتوانید خیلی ساده به دفتر یکی از همکاران بروید و درباره ی استراتژی رسانهای سازمان یا یک فرصت معامله ی جدید صحبت کنید، اما هم اکنون اکثر متخصصان روابطعمومی در حال برنامهریزی برای تماسهای ویدئویی یا گفتگوهای ناگهانی هستند.
پس از عادی شدن اوضاع و شروع مجدد برنامه های کاری منظم، ارزش بالاتری را برای مسائلی قائل خواهیم شد که پیشتر آنها را بدیهی میپنداشتیم و هرقدر این دوران بیشتر طول بکشد، بیشازپیش ارجوقربشان را درک خواهیم کرد. کمپانی هایی نظیر ما، عملکرد خارقالعاده ای را در بررسی وضعیت کارکنان خود در این دوران پر از استرس و ابهام داشته اند و دلگرمی لازم را به آنها دادهاند.
در دنیای پساکرونا، قطعاً خواهان تخصیص زمان بیشتری برای فرهنگ پرسنل خود خواهیم بود. همین تجربهی دورکاری باعث شده که آژانس ها و مشتریان، ارزش تعامل با کارکنان و انگیزههای ناشی از این گفتگوها را درک کنند و چنین درکی حتی پس از بازگشت شرایط «نرمال» نیز ادامه خواهد یافت. ساعات دورهمی و شادی بیشتری را برای پرسنل مان در نظر خواهیم گرفت، جشنهای بزرگی را برای تولدها و دستاوردهای شخصی افراد در نظر میگیریم و در دوران قرنطینه، دلتنگی خود برای همکاران و سپاسگزاری مان از وجود آنها را نشان می دهیم.
هم اکنون در دنیایی زندگی و کار می کنیم که آکنده از ابهام است. شرایط راحتی نیست، اما همین وضعیت هم میتواند فرصتی برای سپاسگزاری از دستاوردهای گذشته و کنار آمدن با کلیهی شرایط باشد. «نرمال جدید» جای خود را به یک نرمال جدیدتر خواهد داد، درحالیکه روش های کاری قدیمی مان نیز تغییر خواهند کرد. تا آن زمان، از اسلک و پیامک و زوم برای ارتباط با تیم خود بهره بگیرید. حامی کارکنانتان باشید و بگذارید با آغوشی باز، پذیرای «نرمال» آینده باشیم!
|